Perfekt morgon

Hej!
Jag vaknade runt 10, sen gick jag ut och solade med lite coconut-olja på framsidan av kroppen. :) Efter det tog jag några dopp i poolen (till min brors förvåning) och hoppade sedan lite studsmatta (träning!). Sen åt jag lite frukost och satte i citron i håret (hoppas på samma blonda hårsvall som 2005 ;p) och gick ut och pressade igen!

Dagen har jag spenderat hos Tobbe, badat, myst och ätit glass.. (!)

Ikväll ska vi i familjen äta middag på någon resturang (far & janie borta) och sedan ska mäl clara och jag till lillsjön antagligen - ändrade planer, inget hemma hos mig!

Känns inte som 2006, egentligen.. Känns som sommaren 2005, fast den aldrig slutade. Lite scary, jag vill lixom inte ha en massa gamla minnen när det är dags att få nya. Menmen, det ändras väl snart.

Kan knappt bärga mig tills vi åker till Baabe, tänk er - ett hus vid havet! OOOH!

Kram, T

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Var ligger Baabe? =)

Postat av: Towe

I tyskland :)

2006-06-28 @ 23:26:03
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback