Sol & Bad, vilken dag! ;)

GOd morgon,
eller i mitt fall god natt... Sov hos tobbe och vi vaknade en aning för sent, jag som alltid blir superstressad slängde på mig mina kläder och bad mamma att hämta mig (dåligt samvete!) utan att ha ätit frukost eller gjort mig iordning hos tobbe. Anledning var att jag ville ut och springa innan jag skulle färga johans hår, för sedaan skulle jag till stan för att köpa balsmycken och avslutningskläder sen träffa alla och gå på handbollsmatch i Globen!
Sen när jag kom hem tyckte jag att det var en bättre idé att köra lilte aerobix/dans inomhus för att inte svimma av värmen någonstans i kungsängen! Sen duschade jag, åt frukost, smörjde in mig med dove lotion (bal imorgon, lite färg måste man ju fixa!) och möttes sedan av mamma i hallen. Hon hade varit i Jakobsberg för att byta mina balskor som gick sönder (!!!!!) efter en studentdag i förandes dessa... Så jag fick ett par nya skor, och så hade hon köpt ett halsband och örhängen också, så nu slipper jag fixa det! Tack mamma.. :) Fast örhängena måste jag ändå byta, men det går ju relativt snabbt.
Snart ska jag åka in till stan, väntar bara på att min mobil ska få fullt batteri. Då måste jag verkligen leta efter avslutningskläder, funtar på klänning eller shorts & skjorta. Vad föreslår du?

Jag är jättenervös inför balen imorgon! Eller, mest förberedelserna... Låter ju otroligt tjejigt när jag säger det här, men får man en dålig dag så brukar ju varken sminket eller håret kännas fint! Så jag får gå o lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att ingen retar upp mig imorgon! ...
Sen på tisdag är det sommarshow, omg, jag är fortfarande inte 100% säker på mitt trumspel. Iiiih. Hur kommer detta gå? Om det går fel så ställer jag mig upp och headbangar och låtsas som om det ska vara med i låten. hihi. Nu vet ni om jag ställer mig upp och vad som har hänt! ;)

Kram! / T

Kommentarer
Postat av: -

men snälla vilket märke var skorna ifrån? :S

2006-06-11 @ 22:32:28
Postat av: Towe

Ecco

2006-06-15 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback