Sommar, sommar sommmaaaar!

Halloj,

Ytterligare ett sommarlov har kommit.. (och är väl snart förbi). Efter avslutningslunchen för oss nior kramades alla och de flesta fällde en tår eller två.. Suck, en aning jobbigt var det faktiskt - man släpper ju tryggheten. Efter att vi slutat gick Carma och jag hem och träffade sedan Jois, Tobbe och Victor hemma hos oss för att bada innan Malin och Emma kom men vädret tillät oss inte det, en regnskur åkte förbi men var snart borta! Så vi badade lite innan vi i familjen skulle äta kladdkaka och göra oss iordning för att äta middag på Mårten Trotzig inne i gamla stan. Jättemysigt :) Efter det träffades vi på Ica och köpte allt vi behövde inför kvällen hos Victor - massa bad i hans varma pool och gott att äta. Eftersom mitt godisförbud gick ut igår så fick jag äta lite, men efter ett tag mådde jag skitdåligt, tyvärr :/ Men vad förväntar man sig? Det är som alkohol :O Sen drog vi till Lillsjön - vad är vitsen? Inga roliga är ju där, visst kanske 5 st men av hur många?

Idag vaknade jag av att min mobil vibrerade stup i kvarten, fick runt 10 sms imorse, suck! Vid elva steg jag upp och svarade på alla och sedan åkte jag, Clara, Tobbe och Jois till stan för att köpa födelsedagspresenter till Victor. :) Jag själv tittade på Frank Dandy-trosor, hårinpackning (köpt), glansspray, ansiktskräm (köpt) mm.. :)

Ikväll blir det fotboll, Sverige - Paraguay hemma hos mig på övervåningen med plasman! Välkommen ;)

Oh juste, ni som undrade varför jag bara spelade trummor för 6eklassarna och 8orna.. Men inte 7orna och 9orna. Fråga - orkar inte skriva upp allt. Men gå inte på rykterna, har hört en massa osanna saker.

Imorgon ska vi till Victor och fira honom, poolparty!! Och så möjligtvis ska jag till Sanna och träffa henne innan hennes bal, hon kommer se strålande ut..! :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback