VITA BIKINIS - BUUUURN IN HELL!

God kväll,
Sitter här i syrrans
vita linnebyxor och en gammal "cowboy"mönstradskjorta och väntar på middagen. Har varit i Stockholm med Sanna och hittade en vit bikinitop från H&M, toppen eftersom jag letar efter en ny bikini! Men efter att ha kört ett multipass (jogging, boxning, aerobix) testade jag mitt inköp i duschen.. Och vad får man se? "Hejhej, checka in mina boobies!" Suck. Varför inte göra vita bikinis lite MINDRE genomskinliga?!
Imorgon ska jag ringa till en frisör för att oka tid (helst under dagen) och sedan färga håret i en spännande, ny nyans! Säger inte vad jag tänkt mig, men ni får se resultatet imorgon kväll :)

Somnade runt 0300 igår, hade väldens huvudvärk men satt ändå uppe i sängen med laptopen i knät.. Det är ju ändå rätt mys att vara uppe själv sena sommarnätter! Antagligen därför som jag är på världens dåligaste humör, och snart ska jag ner till Lillsjön med resten av gänget för fotboll, beachv-ball, grilllning och bad. Fan, det låter ju underbart men just nu är jag inte alls sugen på det. Sen ska jag ändå träffa Sanna på vägen hem, hon ska övernatta med hennes pojkvän å hans festvänner haha! Sanna i tält! I love u baby ;)

Kram! T

Kommentarer
Postat av: ?

väldens stavas väl ändå världens! vad har du i svenska egentligen..

2006-06-29 @ 22:01:35
Postat av: MEN HALLÅ

Till "?": Tror du att ALLA som bloggar skriver rätt på varenda ord eller!? Man skriver ju för fan på en dator och oftast i hög hastighet! Så vafan, ett slarvfel. Gå å lägg dig.

2006-06-29 @ 23:34:10
Postat av: Towe

Ett stavfel är väl inte hela världen. På vilket sett anser du att mitt "blogg-språk" kan utge mitt svenskabetyg? Det är ju helt ologiskt..!

Postat av: Bobo

Fixade en vit bikini på topshop, vart köpte du din? min funkar toppen :D

2006-06-30 @ 20:07:46
Postat av: Towe

Bobo - Okej, min svarta är där ifrån också :) Den vita är från H&M, borde förstått att den inte var täckande......

2006-07-01 @ 14:30:52
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback