Bara 16 dagar kvar, sen så!

Pratade med pappa lite igår innan jag skulle gå och lägga mig, han frågade hur jag mådde och att jag höll på att bli stor, etc.. Kära pappa, han som vill så mycket men som har så svårt för sig ibland..
Helt ok dag, sista trumlektionen men fick reda på att jag kan spela igen när jag går i ettan. Fast egentligen är jag osäker på om jag vill det, visst, Peter är en grym
trummis, men hur mycket av allt det han kan lär han ut? Det är mest samma takt med olika slag, om vi inte avancerar och byter till något mer "otekniskt" (myyyyycket roligare!)..

Jahaja, hade sommarshowsmöte. Som alltid pratar alla i munnen på varandra, det gick väl 40-45 min bara för att skriva upp alla nummer + några nya igen! Och så fick vi reptider, ska repa 2h de tre följande dagarna..

Imorgon börjar jag skolan 11:55, och då har jag hemkunskap - vi ska baka tårta! ;) Sen har jag reptid 13:00 och sen har jag väl 20min tyska lektion eller liknande.. Rätt okej dag!

Ska göra så himla mycket den här veckan.. Vi måste hinna med vår engelskafilm bl.a och fler inlämninar.. Sen ska jag sola, klippa mig, köpa balskor, köpa smycken, bikini, sommarskor..  Vi ska fira ante i helgen, och jag måste hinna med att repa eftersom jag åker till Karlstad de sista dagarna innan showen.. Iofs kanske jag kan ta tåget hem på fredagen, det vore toppen för då kan jag träna lite under kvällen! :)

Förresten! Det här en toppen, du blir medlem kostnadsfritt, och du fyller i vad dina intressen är. När sedan en kampanj startar för det du är intresserad av (ex. en ny ögonskugga, om du är intresserad av smink) får du ögonskuggan hemskickad (sjklart gratis) för att du ska testa den. Sedan skriver du in på din sida här på buzzador vad du tycker om den. Det är bra reklam för de som har producerat ögonskuggan eftersom du antagligen berättar för dina vänner och du har skrivit i buzzador vad du tycker om den, så fler köper ögonskuggan när den kommer ut i butikerna! :)
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Wagner

Snart kommer Tobbe.. Är helt dötrött men det ska bli mysigt iallafall, speciellt när man hör regnet smattra mot fönsterrutan..

/ T

Kommentarer
Postat av: Sofia

okej :) hur ser halsbandet ut? älskar alla dessa bal förberedelser överallt!! ^^

Postat av: Sofia

Haha, nu är jag äntligen klar.. Förutom skjutsen dit som inte är riktigt bekräftad.. men det blir den nog snart :D En Bentley :D

2006-05-30 @ 07:29:42
URL: http://freaky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback