Birthday party!

Hejhej,
just nu sitter jag med my dear Sani i
biffens rum. Vi har tillsammans med biffen och vic bakat tobbes tårta, alla åt upp allt :'( haha. nej då, så farligt var det inte. :)
Efter det åkte jag och Sani till jakobsberg där vi åt lunch och jag köpte en till present till tobbe. Sen åkte vi tillbaka, åkte till biffen för att göra oss iordning. (för att biffen bor typ 50m från vic och vic's pappa ska skjutsa oss till tobbe).
Sen ska vi till tobbe och äta middag, titta film etc. Ska bli kul! ;) Ska bli intressant att se vad han tycker om alla hans presenter, haha!

Mer skrift senare baaabes!
T

Kommentarer
Postat av: E

okeej :D
tack så jätte mycket för ditt svar, jag tror inte att jag ska köpa det nu utan ett från bodyshop som är jätte bra!
Tack ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback