Fussball und Sonne!

 God kväll!
Har precis tagit en kort dusch, kom hem  från en fotbollsmatch med vännerna och några andra vi träffade på planen. Kände mig lite nostalgisk när jag satte på mig mina gamla fotbollsskor. Mmm minnen. :) Var skittråkigt i början av matchen (- och massa mygg var det också), speciellt när spelet var segt!! Men sen blev det bara roligare och roligare, med undantag för en skada i foten.. vet inte ens vad som hände, sköt en passning in mot mitten och fick jätteont!

Idag var det en rätt så skön dag, So första lektionen - rita&prata om hinduism, Matte - Satt ute och "jobbade", Sv - läxförhör som blev klart på 45 sek bokstavligen och sedan svåra ord. Lunch, Slöjd - gjorde pärlarmband och sedan gick jag hem, var för ointresserad av att spela badminton på EV för att stanna kvar. Ogillar badminton starkt. Lixom, vad gör man? Kul att slå en fjäder över ett nät. ZzZzZ...

Imorgon ska vi tjejer åka in till city för att leta balskor och ta en glass på seven. mmm, jag älskar deras sockerfria glass! helt underbar. :)

Längtar till helgen! På fredag ska jag sova hos tobbe, men först ska vi lira fotboll igen och sedan bada. På lördag ska vi åka till Stan för att checka balklänning och sedan ha grillkväll med alla! Ska bli supermysigt. :) 

Just ja! Vädret var ju strålande, och jag var jätte sugen på ett dopp. Eftersom jag har sjötomt (tihi) var det ett lätt val att ta årets första dopp. (Om man inte räknar med isvaken i vintras ;p) Klarade dock bara att doppa benen upp till låren, haha. Har nääästan bildbevis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback