GA, tårta & repa

Godkväll,
dagen började runt 1000 då jag först slog upp ögonen.. Gjorde lite rygg-/yogaövningar, sedan duschade jag och klädde på mig innan jag ordnade frukost. Tog det jättelungt, hade ju all tid i världen på mig! (okej, nästan.)
Jag skulle möta Carmen vid Konsum, gick in och köpte tuggumi (erh, ett beroende jag tyvärr är lidande av!) men hon var inte där, så jag gick mot skolan, sedan kom hon iallafal.. ;)
Vi gjorde tårta på hemkunskapen, jag och Victor bakade ihop en pinocchiotårta rätt snabbt där! ;p
Efter det skulle jag repa med resten av gänget, men det blev mest deras låtar och jag spelade ganska lågmält, men självklart är det ju typ.. erh.. SKITSVÅRT helt enkelt att kunna spela lika bra som en grabb som har lirat typ 1000ggrmer än mig? Gissa vad jag gjorde det första jag gjorde när jag kom hem...... Hoppas det går bättre imorgon.
Har gått 5km rundan med mamma i ä
ngsjön, kom precis hem och borde egentligen studera.. Ska ringa Carmen så hon kan skicka mitt NO-arbete som ska in på torsdag! Jag skriver om "den perfekta måltiden" för olika personer i vardagen, såsom en stillasittande student som vill ha mer energi och en vältränad person som inte går ner i vikt fastän denna vill! Lite olika typer helt enkelt.
har ingen bollsport imorgon, känns lite kymigt med tanke på att det var bland det roligaste i veckan, och vi slutar snart! Wow, vad sentimental jag har blivit... Måste bero på vädret, eller vad tror ni?

 Hit ska jag i sommar! ;)

/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh... Häärligt! Vart är det?

2006-05-31 @ 11:44:59
Postat av: Towe

baabe, i tyskland. :) visst ser det underbart ut? ;)

2006-05-31 @ 15:18:05
Postat av: natasja

åh, jag avundas dig väldigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback