got your tan yet?

God kväll!
Täkte skriva om hela min blogg, var trött på alla ointressanta inlägg från förr. Nu är det helrenovering på G!

Tänkte berätta lite om mina helgplaner:
Fredag: Åker in till city efter en skoldag innehållande tyska läxförhör & en film om Indien. Hämta
åtta biljetter till bion 18:40 för att sedan kika lite på en ev. balklänning all by myself! Något tips, färg, affär? :) Sedan kommer de andra & så ska vi se Ice Age 2, har höga förväntningar. ;) På kvällen sover min älskling över hos mig, ska bli mysigt, har inte haft så mycket tid för varrandra på sistone.
Lördag: Tobbe åker väl ganska tidigt till sin innebandyavslutning, så vi äter väl en god frukost och sedan beger jag mig till stockholm med Sanna för att sola lite på Solkungen!  Ska bli himla härligt att se mina nuvarande blekblåa ben bli snyggt bruna. ;)
Söndag har jag inte några planer för, antar att jag måste plugga.. Suck. Borde verkligen ta tag i allt som hänger löst nu, såsom min tyska text ang. St Anton (Någon som varit där?), självporträttet för Bild etc.


Idag var det en supermysig dag, värme från morgonen till kväll! Gick till OKQ8 med Tob och Carmen, kunde verkligen inte äta lunchen som bestod av strimlad potatis och köttfärs, (åt iofs lite sallad men..) så jag köpte en påse med olika nötter medans Carmen och Tob köpte läsk och choklad. Tss, inte alls lika petanta ang hälsa som jag. haha :) No affense, ni vet hur jag är.
Imorgon får jag äntligen hämta min egendesignade klänning på syslöjden! Den är en tubmodell, ljusblå och med ett brett svart sidenband i midjan med rosett på. Självklart vore det finare med ex. en mörkblå klänning och guldband. Men att ändra färg när halva projectet är klart känns lite dumt.

Nu ska jag chatta lite med Sanna, snacka lite skit som vanligt. :) Kram!

Kommentarer
Postat av: carro

kolla typ cosmo i stan, vasastan!! köpte min där ^^

2006-05-07 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback