Hälsa & Bio!

Tjoho!

Jag vaknade av att pappa kom skrattandes in i rummet och kallade mig för "ett lik" till Sanna som väntade i telefonen. Suck, hur kan man se vaken ut 1130 på morgonen och man har drömt om
skräckfilmer? Iallafall, vi pratade lite sen gick jag och duschade och gick ut på en kort promenad längs guldkusten. Inne åt jag min lilla frukost, fil&kanel + halv macka med ost&skinka på tillsammans med vatten. O folk säger att jag inte äter. Äter jag inte? Que...??

Har pratat med Tobbe, vi + flera andra ska se "Da Vinci Code" i jakan 2100 ikväll, undrar hur bra den egentligen är? Vissa tycker den är fantastisk, vissa ogillar den skarpt. Ska bli intressant..
Vi skulle ha sett den med hans farmor, men det verkar inte bli av, synd.. Hade gärna spenderat lite tid med henne, kan inte förstå att de flesta tjejer och killar i min ålder ogillar kärlekens äldre släktingar! :p

Längtar jättemycket till nästa helg, då ska jag och min kära mor åka och shoppa inför balen. Dyra undies, smycken, skor + sommarskor, bikini, etc. Okej, bikinin är inte till balen, men duuh.. :)

Dagens i-landsproblem: har precis bokat 4 platser på bion fast jag inte visste om det. smart. hur gör man nu, om det inte finns någon "ta bort bokning" på jakobsbergs biosajt? Och man har lämnat telefonnumret?... ringer dom hem då eller? Jag skyller på brorsan.. hihi.

Hejsvejs! T

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bara att säga att du inte vill ha biljetten. ;)

2006-05-28 @ 12:43:45
Postat av: yes

Varför är dyra undies så himla speciellt?

2006-05-28 @ 12:44:03
Postat av: Towe

Självklart är det inte viktigt att de är dyra, jag syftade mer på en smaksak. Jag känner mig finare om jag vet om att jag har fina underkläder på mig, sedan spelar priset ingen roll mer än att man känner sig lite lyxigare med ett par lite dyrare. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback