Hellooo.. I'm waiting Ms SUMMER!

God dagens!
Idag hade jag sovmorgon, gick till skolan och det första jag gör när jag kommer in på skolgården är att snubbla i grustrappan och skrapa upp fingrarna. Toppen, ännu mer plåster på mina hårt sårade händer! Vad är det som händer (märkte ni skämtet? ;p) hela tiden!? Blöder ju hur lätt som helst . Iallafall så hade  jag tyska som 1a lektion. Hade "debatt" på tyska ang om sport var bra eller dåligt. Rättare sagt; Är det bra att träna? Fatta att jag fick damp på dem i klassen som pratade om hur bra det var att äta sig feta (bara för att dom gör det.) och spela tv-spel. Man fick tyvärr inte prata svenska, och eftersom jag har ett ganska så litet tyskt ordvukabulär så blev följden tystnad...... Annars hade jag bangat in lite vett i hjärnan på dem (excisterar en sådan i deras huvud? Fortsättning följer.)

Efter det hade vi matte, en grupp hade muntligt nationella vilket resulterade i att vi andra satt i salen och pratade. Kul.. Sedan fick vi 30min beting, lunch och sedan NO. Men vi kan jobba hemifrån på NO:n, så jag stack hem runt halv 12. Otrooooligt onödig DAG!! Bara massa skräp, alltihopa.

Kom hem iallafall och åt äggröra, te och apelsin till lunch. Fixade Carmas också, hon är krasslig efter att ha druckit te med honung i hos malin (honungen var typ eh.. "ganska" gammal) haha:)

Gick en lång promenad efter att ha pratat med
tobbe, gick runt och lyssnade på min mp3 och mest den låten vi ska spela på showen. Försökte leva mig in i situationen och lyssna extremt på trumslagen, inte det lättaste när basen är så hög :O Hoppas det går bra iaf, och om det skulle skita sig så är ju låten bara dryga 2 minuter + jag byter skola efteråt. ;)

Vädret suger.. Vem har inte lust att gå runt i kjol/cityshorts och nått hett linne till? Tänk dig att bara ropa till syrran; " jag drar och köper en mjukglass, ska du med? det är så otroooooligt varmt inomhus! " och bara ta på sig sina flipflops.. oooh, can't wait! :D varför ska det regna som attan? suck. svensk sommar jo tack!

Nej nu ska jag försöka övertala pappa om att få låna hans videokamera till imorgon. Vi måste spela in en film i engelska "justice", och ingen av rollbesättningen (tihi) har en! Du är min sista chans, farsan! Eller nästan...
Kram, T



Kommentarer
Postat av: KKKKKSKSKSK

jag vill ocksåå ropa så till syrran :D

2006-05-19 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback