I wanna be so close to you I sometimes wanna be inside of your clothes

Hejhej..
Vaknade på fel sida av sängen idag, var otroligt seg och på dåligt humör när jag vaknade. Blev bättre senare iallafall!
Lektionerna innan lunch var inget speciellt, däremot efter. Jag hade fått Arctic Monkeys CD från Jaq, CD:n som jag skulle spela upp för min trumlärare och han skulle visa mig mer exakt hur jag ska spela på sommarshowen. Det gick bra, fick tre "nya sätt" att mixa med. Kul! :)
Sedan hade vi idrott, slumpboll. Vi vann hela tiden förutom på basket som är så otroooooligt supertråkigt! Suck, och jag som har gått på basket - förstår inte vad jag såg i den sporten. Sorry alla basketfans, kanske senare i livet! ;)
Jag, Vic, Krille och Carmen kom hem till oss för att göra klart manuset till vår engelska film, det gick förvånansvärt snabbt, skönt..!

Räknade dagarna jag har kvar i skolan, kul eller hur? Intresseklubben antecknar ;)
V20
T: sportdag (ej i skolan = ledig)
O: Skola
T: Skola
F: Skola
L/S: HELG = ledig
V21
M: Skola
T: Skola
O: Skola
T: LEDIG
F: LEDIG
L/S: HELG = ledig
v22
M: Skola
T: Ledig
O: Skola
T: Skola
F: Skola
L/S: HELG = ledig
v23
M: Skola
T: LEDIG
O: Skola
T: BORTREST
F: BORTREST
L/S: HELG = ledig
24
M: Bal
T: Sommarshow, fotboll mot lärarna
O: Avslutning!

Härligt värre! :)

Nu ska jag planera lite saker, och sedan gå ut på en promenad och fixa allt för imorgon. Ska åka till DJurgården och trampa trampbåt/kanot/kajak/etc whatever. Bara jois som åker med, alla andra ska på klättring typ..

Alla lördagar fram till v23 kommer jag repa med Jaq, Erik & Dogge från 19-2400. Oh Gosh. Måste ju sätta allt perfekt. Jag är NERVÖS :(
Fixar bilder på balklänningen, och helgbilderna senare! :D

Kommentarer
Postat av: Millan

Det är ju typ inget kvar :D

Postat av: Towe

nej jag vet, superhärligt :D

2006-05-18 @ 08:33:33
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback