"i wanna be tha papa" blabla gå å häng dig, sean paul!



God morgon,
vaknade med världens huvudvärk. Toppen, den bästa dagen att få huvudvärk på - repa, filminspelning, stort läxförhör etc... FAN, helt enkelt!! Jag gick ner och hade så ont att jag la mig på soffan och kunde knappt prata, bara låg och smågrät ett tag tills jag kunde be mamma sjukanmäla mig till skolan. Sen gjorde jag frukost, åt kolhydrater för en gångs skull.. Sorry u guys, men ni vet hur jag är..
Har läst en del i John Grisham's bok "Domen", har ca 200s kvar och jag ska redovisa den på mvg-nivå på fredag, suck.. där har jag en del att ligga i. Sedan satte jag mig med en filt omkring mig och vaniljte och la laptopen i knät och började leta fakta för min no-uppsats. Den är snart klar, är faktiskt stolt över vad jag har åstadkommit, för en gångs skull. :)
Tänkte äta lunch snart, eller rättare sagt om 40minuter eller något sånt, mamma glömde sin matlåda (stackars lilla mamma..) så jag snor den, haha! :)
Kan inte leverera så mycket mer för tillfället, kvällen kommer nog mest att ägnas åt läxor som ska bli klara innan betygen sätt. Dock är jag skeptiskt till att lärarna kan sänka betyget veckan efter pga. skolk (eftersom inga betyg sätt kan man ju skolka, resonerar många) men betygen får inte påverkas av frånvaron, endast den muntliga delen, då. Men jag har svårt att tro att 2-3 lektioner som man har på en vecka kan sänka ens betyg som man har arbetat för i ett år. Tsss... Lilla lärare.

Top five:
♥ peachflavoured tea, tasty!
♥ lirade trummor efter skolan igår, över förväntan..
♥ snart klar med no-uppsatsen, thk god..
♥ ben&jerry's
♥ fotboll ute, varför lira inomhus när gräset är grönt?


Classic Halter Dress
 
Classy and sexy, you know how to make a lasting impression without having an outrageous dress.
Gör testet själv ... ;)

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback