i wanna push you down and then lay on top of you

Hej!
Åh, helgen har varit jätteskön, förutom i fredags när jag av misstag tappade bort ett kärt guldarmband i Stockholm, efter
IceAge2-filmen.. Om någon skulle ha råkat hitta ett guldarmband, berlock, "united nations" med berlocker, skriv då! Fick det av min pappa, betyder otroligt mycket för mig..
Igår åkte ju jag och Sanna till Karlberg och solade, var kö så vi fick vänta ett tag, men vad gjorde det? Var trevligt iaf, solade i ett dubbel-rum och låg sjungandes till musiken som spelades. Fick årets första bikinikontrast, happy! Om man inte räknar med den gången jag blev röd. ffff...
Efter det var det tänkt att äta lunch så vi gick runt och diskuterade en figur-vänlig lunch, sedan blev det in på Konsum, köpte jordgubbar, nötter, dricka, mörk choklad och lite till. Sedan satte vi oss på donken vid Skejtparken, jag åt min lilla lunch och Sanna tog en burgare. Vi hade planerat att gå och se en film, efter att jag hade lagat middag hemma hos mig (hemkunskapsläxa) så vi tänkte åka hem och förbereda maten som skulle ta minst en timme att göra iordning.
Vi tittade på de biofilmer som gick under dagen via datorn, hittade dock bara nåra få vi ville se och dom gick inte på Sergel, Rigoletto eller Saga och OM de skulle göra det så hade de redan visats eller skulle visas snarast. Happ.. Men då hade Alexander ringt Sanna för att bjuda oss på fest hemma hos honom, så vi bestämde oss för att dra dit på kvällen istället.
Jag gjorde iordning middagen, gick på bara 10 minuter eftersom jag bara rörde ihop en kycklinggryta och kokade fullkornspasta. Sedan hade mamma gjort en nyttig äppelpaj som vi åt lite av, haha gaaam. I typ tre timmar slappade vi tills klockan var runt halv nio då vi började göra oss iordning lite smått, ringde och frågade om passande klädsel etc. Baywatch-tema? Eheee.. Ne, vi tog på oss en kjol, jag med svart linne och stickad oversizad kofta med svart sidenband i midjan och sanna med jeanskjol, vit skjorta och en kavaj. Måste ju visa benen när man har fått dom bruna, eller hur? :) Påväg till Alexander gick vi en liten omväg, vet tinte riktigt varför ? Men som sagt, sedan kommer en röd bil med tre fyra grabbar i, körandes fram och tillbaka där vi gick så vi springer in på en avsidesgata, sitter där i typ en kvart och ser bilen åka fram och tillbaka. Vi gömmer oss såklart! (a) Sedan är vi hos Alexander, träffar Jocke och Victor från Tobbes bandylag, Sarvin och Mimmi från mitt bandylag (hihi) och sedan kommer Tobbe. H Hanell och en Junker jag aldrig träffat men folk verkar ha pratat om? Jossan och Sussi var några som kom förbi en sväng ,och några fler. Var mest ute på balkongen, där alla satt och pratade, vissa drack mer än de andra, vissa drack inget alls. Rökte vattenpipa gjorde vissa, vissa åt pizza. Men det var trevligt att prata iallafall med de som fortfarande kunde. haha skojja bara, så allvarligt var det inte. Sedan gick jag och Sanna hem, hon var lite vinglig (hum?) och satte oss framför datorn, jag pratade med min älskling i telefon. Sedan gick vi och la oss, båda var supertrötta..

Idag vaknade vi runt halv elva, gjorde frukost och sedan åkte Sanna hem.. Min dag har jag spenderat utanför mitt hus, liggandes på min brygga precis vid vattnet och bara solat, solat och solat. Okej, läste lite NO och lite i en ICity tidning också, lyssnandes på musik och sörpla vatten. Ooooh, riktigt mysigt.. Nu sitter jag och skriver vid vårt vardagsrum, eller rättare sagt vid vår "utbukt" av rummet där väggarna pryds av fönster, kommer inte ihåg vad det heter.. Iallafall, lyckas få lite brända hudceller som skiftar färg till brun från vit, eftersom jag sitter med fönstrena öppet, har olja på mig och har min virkade, svarta bikini från förra säsongen. Borde åka och köpa en ny strax, ska åka och sommarshoppa lite med Sanna senare. Förhoppningsvis blir jag ännu mer brun. ;) Väntar på att Tobbe ska ringa, och sen ikväll blir det grilla med familjen, låter ju helt underbart! Måste lira lite trummor också, shit hur ska vi kunna hinna repa när vi inte ens har bestämt låt inför showen? ! Den är ju förfan om 5 veckor! *svälg*
Jaja, nu ska jag vara iite positiv igen. Om en vecka har vi friliuftsdag, ska jag välja klättring eller steka på Djurgården? hmmm.. ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur länge har du spelat trummor?

2006-05-09 @ 17:29:44
Postat av: Thowe

lektioner sedan augusti i 8an och självspel sedan 6an ungefär :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback