Jag älskar dig, Mamma!

God morgon, (god morgon?)

Har varit en stressad morgon, men nu sitter jag lungt framför laptopen i väntan på att pappa och c:o ska hämta oss för en tur till stan med lunch och bio.
Igår såg vi Da Vinci Code, fick ont i huvudet efter ett tag för jag hade spänt mig genom att läsa och verkligen analysera allt som sades.. Inte så smart, ni som inte sett filmen: just go with the flow...! :)

Imorgon ska jag lira min sista trumlektion, lite sorgligt.. eller inte. Men ändå, efter två år, tänk vad mycket han har lärt mig...! Vi har sommarshowsmöte på morgonen också, men först ska jag lämna in "frågor och svar" till vår bittra bildlärare. Om hon sänker mig till G ska hon få se på fan, jag är inte värd ett G, KÄRRING. Okej, nu börjar betygsångesten komma krypande.... Borde gå bra, vet de flesta betygen redan. Lite skakis inför svenskan och engelskan dock :/

Testade min balklänning igen, har hittat ett par problem..
1. Axelband eller inte axelband?
2. Den har blivit för stor. Hur fan gör man då?!
3. Frisyr. (Moster kan jag iofs rådfråga...)
4. Skor, Smink och Smycken.
omg.

Måste kila, pappas bil är säkert redan där uppe på vägen!
Kram, T

Kommentarer
Postat av: Sofia

inte axelband! tubtopp är trendigaste! Är den förstor.. tjaa, gå upp i vikt eller sy in den? gå till affären du köpte den, dom vill ALLTID hjälpa!

Kör endast örhängen eller endast halsband. Less is more!

Postat av: Love

Betygstress, usch

2006-06-03 @ 22:55:36
URL: http://loveblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback