Positivt!

Det här inlägget kommer bli långt, en förvarning.

Dagen började med en skitstart, inte alls lika bra väder som tidigare i veckan + var ledsen. Inte kul inte.. Sedan fick jag reda på att NOprovet är imorgon, inte idag när jag var i skolan. Mycket skönt..

Vid lunch blev det matorgasm, haha. Åt ostmacka med sallad på och morötter, har inte ätit macka på evigheter!

Efter lunchen gick Vic, Tobbe, Jag, Emma och Malin till OKQ8 men M&E gick tillbaka till skolan precis när vi var framme pga att deras lekton började. Var inte alls sugen på ngt, köpte ändå en cola light. Det är inte vad man köper som tillfredställer en, det är ATT man köper. Haha sån är jag. :)

Sedan på Nolektionen gick vi igenom vad vi behövde veta för morgondagens prov, vilken lättnad! Mycket mer säker nu. Härligt. Slutade tidigare, väntade då i skolan på Malin & Emma och när de sedan slutat så gick jag för att vänta på Tobbe en kort stund. Sedan stod vi och
kysstes lite tills vi båda var tvungna att gå åt respektive håll, jag skulle med tjejerna till stan för att leta balskor.
Väl på tåget kommer en kille, 23 år, och börjar prata med oss helt utan någon alls kännedom om varandra! Han babblar på, såg varken hög eller full ut. Som en vanlig ungdom, rättare sagt. Han sa att han var Djurgårdens maskot och att han var påväg till matchen, i handen hade han en fotboll. Sedan satt han och diskuterade med mig och Emma, Malin var för rädd för att säga något, haha sötnos :D Han snackade en massa om homosexuella, och vad han har varit med om, jag blev lite sur på honom men han var fortfarande trevlig nog att kunna räta till sina sagda misstag. Han ville göra mig till skådespelare eller åtminstone statist för att sedan bli skådespelare. hm.. Han skulle hälsa till fotbollslaget till Emma, och jag fick inte bli advokat för jag var för söt. Hahahha omg, det var en massa mer men jag förstår inte poängen i att berätta hela min dag i detaljer till läsare som jag kanske inte ens känner - vilket jag på sätt i vis ändå gör. tss. :)

Emma köpte en jättefin bikini medans jag och Malin testade kepsar, måste fixa en till i sommar! Hittade ingen riktigt supersnygg så det blev inget. + köpte glass och no shoes. Aja, det får bli en annan gång. ;)

Nu har jag kommit hem, ätit min kycklingsallad, två rutor mörk choklad och pratat med min älskling i teleon. Har även fått Mamma på dåligt humör men tack vare Per (!) så blev hon på bra humör igen och det blir av grillkvällen på lördag, kul va? :)


Åh jag ser framemot balen så oerhört mycket! Får fjärilar i magen när jag tänker på alla roliga händelser som inträffar innan avslutningen. Hade trott att det skulle vara så mycket mer smärtsamt att sluta nian än såhär, men antar att man får njuta av alla sköna minnen tills det är dags att skaffa nya. Ser framemot att leta klänning på lärdag! :)

Tror jag ska träna lite trummor senare, måste öva litesolo om vi nun ska uppträda. Shit, 4½ v kvar. Tiden går ju så jvla snabbt, hur ska vi hinna!? No plugg lite grann också, ändå känner jag mig säker men ..  Och telefonsnack med Sanna. Sjklart. Imorgon kommer hon till skolan med alla hennes bikinis som jag ska få låna tilll lördag! She is wunderbar!
Malin, lycka till i helgen, kommer sakna dig! <3

Towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback