The sun is shining.. oh I mean, was shining...!

God dagens!

Fixade alla bilder igår kväll, så nu får ni lite att
titta på. :) Gick och la mig väldigt tidigt, runt 2100-2130, även fast jag hade sovmorgon och skulle vara på stationen 1020!
Imorse vaknade jag i rätt tid, blev dock fel i planeringen när Lorena (styvsyster) skulle steka sin lunch (pannkakor) och vi båda behövde spisen (äggröra till frukost för mig!). Men det gick bra - kom iväg exakt i tid, trots maratonlöpning hemma innan jag gick ut. :)
Vi åkte till Djurgården och jag, Kasper och Johan trampade trampbåt det första vi gjorde. Sen åkte vi in till "hamnen" igen och åt lunch med Clara och Jessica som var båda nerskvätta av alla som åkte kanot! Vi frös så vi hackade tänder (Okej, nästan.) men sen kom min älskling och Jessicas pojkvän Andreas så det blev lite varmare :)<3. Efter det stannade vi kvar i stockholm efter att vi ringt våra föräldrar för att lärarna skulle låta oss stanna (tobbe var claras pappa och på ngt konstigt vis gick hon på det. :O)

Jag har varit supernervös ang showen, what if jag skulle tappa en av trumstockarna? :O Måste ha två reserv bredvid..

Suck, ikväll måste jag plugga.. Plugga = typ läsa lite och förhöra mig själv. Så mycket pluggar jag, litar alltid på att jag kan det mesta! Måste sluta vara så lat ang. skolan men det är svårt när sommarlovet nalkas... ;)

Nu ska jag göra något annat, kanske ge mig på trumfillet? :)  Är så himla shoppingsugen.. Suck, får väl göra ngt åt det i helgen. ;)

Hos Jessica
AIK for real? Nah

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad menar du med "aik for real nah" bilden? det är väl du och tobbe??? :S:S:S

2006-05-17 @ 15:22:07
Postat av: Towe

oups, shame on me! måste gjort fel, ska vara en bild på mig efter en fotbollsmatch iklädd aik tröjja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback