The wind in my hair, the sun in my eyes...

Helloooooo!
Idag är jag EUFORISK, antagligen för att vi har varit och shoppat för tobbe (som fyller 16 imorgon, grattis älskling!) och det är alltid lika härligt att shoppa, även om det inte är för egna bruk, visst? :) Köpte en spännande bok till mamma i morsdag-present också, hoppas hon inte har den...!
Såhär glad var jag tyvärr inte hela dagen, hah, jag var superförbannad i morse speciellt på SOlektionen, men alla pratade ju hela tiden, jag var tvungen att ryta ifrån! Och på svenskan betedde sig de flesta som om de gick i sexan, ska jag bara sitta där och "läsa" min deckare? Grrrr.

Imorgon ska vi fixa Tobbes
tårta, sen ska sanna komma och vi går tillsammans ner till trappis där jag, erik, dogge och jaqueline ska repa! oooooh, nervös inför showen! Sen ska vi till Tobbe och fira honom, sen sover sanna här. :)
På fredag vet jag inte riktigt vad som ska hända, vi får se. :) Någon dag ska iallafall jag, Mäl och säkert några fler som har lust åka ut på grillor och fika! Låter ju underbart, och jättemysigt eller hur?

Showen, förresten! Det kommer tydligen vara tre shower, en för föräldrar också. Inte lika nervöst om jag vet att mina föräldrar och syskon sitter i lokalen.. ehhh. eller? ^^
Malin och jag pratade om balen (HÄR ska vi faktiskt ha vår bal!... som egentligen bara får kalla vårfest, fuck heller, det är bal!), det kommer bli jättekul. Ser fram emot det otroligt mycket, speciellt båtresan dit och alla förberedelser! Det är nästan det som är roligast - förberedelserna. Fixa håret, sminka sig, klä på sig sin balklänning... etc. ooooh, can't wait, precis som jag har skrivit säkert tusen ggr innan, haha!

Nu ska jag gå en promenad, sedan lite dans och så måste jag fixa tobbes paket som johan och victor inte KAN slå in, tsss.. (a)

Har inte kunnat skriva på länge - blogg.se hade tydligen problemas med inloggning.
Kram, T


Kommentarer
Postat av: Biffen

Vafan e det för bild ser ja o vic ut så?

2006-05-25 @ 12:22:30
Postat av: towe

hahahha nej men ni kan inte slå in paket = som apor. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback