To be the one I want to be

Hejhej!

Det är ju helt otroligt hur varmt det är ute, när det bara är början av Maj! Så underbart, längtar nästan till lektionerna så man kan sitta ute och sola med läxboken i hand. Brun hy + bra betyg, låter ju heltrevligt! ;)

Idag tog jag fel på tiden, kunde ha sovit 30min till.. tur att Carma sa det i telefonen när jag ringde henne. Suck, IQ fiskmås.. .Hade SKV som första lektion - fotbollsallsvenskan ute! Som en liten anekdot.. så spelade vi nästan varje gång i allsvenskan, varken super ettan eller bondeligan. moahah. :)
Sedan hade vi lunch, "fräscht" med en skalbagge i salladen. Kunde man inte äta den - vilket är halva tallriken! SUCKS! Efter det, hemkunskap -
kycklingsallad med Calle, världens godaste. :) å efter det, var jag dum nog att skära mig på glasskivan jag har i mitt skåp och fingret slutade inte blöda! :( Anledningen till att jag hade en glasskiva i skåpet är att jag tog med mig min målade tavla, en NHLspelare,för att betygsättas sedan har jag haft själva ramen i skåpet i några månader...
Hade tyska och sedan innebandyträning, men eftersom vi bara var 5 personer och vädret var strålande så bestämde vi oss för fotboll ute på grusplanen. Spelade inte lika länge som vi spelar bandy men det var kul iaf. Lite färg tror jag vi fick också, eftersom vi spelade vi antingen bikini, BH el. sportbh! :D

Plugga, träna lite mer och planera helgen blir det ikväll. Och självklart DH, which I loooove.. ;)
Ciao :)

Tobbe; I just wanna stop and thank you baby how sweet it is to be loved by you! (8)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! såg din kommentar hos blondinbella och förstod att du är moderat. Intressant. Ska vi debattera? Vet du överhuvudtaget vad moderaterna står för?
msn [email protected]

Postat av: Towe

Klart jag vet. Har lagt till dig nu!

2006-05-10 @ 22:21:50
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback