var dig själv & var lycklig över det.

God dag!
Tycker jag skriver lite för långa inlägg ibland, ska sluta med det! :) Skolan var helt ok - skrev sista provet i 9an idag, handlade om buddhism och hinduism på G-nivå, en aning VG. Provet var såå skönt, superroligt prov och man kunde verkligen driva med svaren! Man skulle bl a berätta om hur en munk kunde leva och vad jag var tvungen att "ta bort" i ens liv. Enkelhet.. svar; jag kan ej sova i min bekväma säng på 2.80 längre. Vegetarian... svar; jag kan ej äta oxfilé med något gott till på fredagar längre. Kallprat... svar; jag kan ej prata om shopping etc med mina tjejkompis längre. Och njutning... svar; jag kan ej pussa tobias längre. Sånna svar var det ungefär, rätt okej alltså! ;)

Ikväll ska jag umgås med Ante, Jess och Tobbe och imorgon vet jag ej på dagen, kanske simma med Gina och träna lite! Sen ska jag repa från 1900-2000 och sedan hem till tobbe, han får gäster och självklart är det lite nervöst men.. På söndag måste jag plugga, ska göra klart alla läxor/deadlines i följande ämnen så är jag sedan klar i just det ämnet, SKÖNT!

Har funderat en hel del på mitt liv, om mina kostvanor (pedanteri.. :O som vissa skulle kalla det för..) men är det inte bra att vara nyttig? Okej, jag överdriver kanske ibland men jag blir skrämd av alla reporter om allt snusk i maten. Och jag äter ju knappast lite, bara rätt mat! Och shoppingvanor, heh. Fast det är inget problem, har bara inte tillräkligt mycket pengar ibland och det kan ju vara lite besvärligt. Men det brukar alltid lösa sig, det måste jag sluta ta för givet! *suckar*
På måndag ska vi ta avslutningsfoto, "blandad klädsel" men ida, jag och carma ska ändå klä ut oss till hawaii-chics, men hulahula kläder och blommor och bikinitop etc. ska bli kul!
nu ska carmen få datorn, och jag ska läsa vidare i "hur kär får man bli?". Kram / T

GRATTIS. :)


Kommentarer
Postat av: u

vilka är det på bilden?

2006-05-19 @ 19:19:07
Postat av: Towe

Victor Jens och Tobias


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback