Why is it raining when I'm so happy?

.. tjaa, kanske inte regnigt men mulet iaf!

Har varit en skön dag, läxförhöret i SV gick galant och NP i matte gick också över förväntan.. två mvg- & två vg-poäng till och jag hade fått mvg i slutbetyg! :O helt otroligt. och jag som låg på vg- innan NP. suck.

På slöjden smet jag in till träslöjdssalen och snodde ett sandpapper, sedan slipade jag mina jeans så de ser lite mer slitna ut och gjorde tre pärlarmband. Har bara två ggr till eller ngt sånt, känns lite dumt att göra något stort. Nästa vecka måste jag fixa mina Ralph Lauren flipflops, själva tå-gummit är jag typ allergisk mot så jag måste "klä" remmen med svarttygband. Kommer antagligen inte märkas. :)

Nu sitter jag och väntar på att tobbe ska ringa, sen ska jag väl till honom hoppas jag. Fast ändå, måste fortfarande studera lite grann, tyvärr...

Kom och tänka idag på att det är exakt fyra veckor kvar till vi kan säga "vi GICK i grundskolan" inte "vi GÅR i grundskolan".. Lite sorligt, men antar att det kommer vara befriande när vi väl börjar gymnasiet. Har dock lite ångest, men vill inte tänka för mycket på det - det blir alltid bra till slut, eller hur?
Jag längtar otroligt mycket till balen, är helt upprymd över tanken på allt! Och alla sköna sommardagar.. OOOH can't wait :D haha.


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback