8 plusgrader, ändå kallt?!

Gud vad spring i benen jag har!! Har haft det i några dagar. Har bara längtat efter att få dra på mig mina löpardojor och känna asfalten mot fotsulan.. Har glömt bort och inte haft tid. Suck. Tur att vi ska öva volleyball imorgon på fysen inför vår volleyballturnering. Älska Volleyball! :)

* Mixa frysta hallon& blåbär med vattenmelonyoghurt (från arla, har tre ljusgröna streck på toppen av 1L förpackningen), det ska bli en mörklila färg. Nyttig smoothie och så himla god!

Imorgon är det fin-fredag, check out my outfit later!

Kommentarer
Postat av: hanna

är dedär kortet från lidköping? eller är de bara väldigt likt? ser precis ut som min hemstad!

2006-11-16 @ 21:02:14
Postat av: thowe

RE Hanna: Jag vet inte, har hittat det från nätet :)

Postat av: hanna

okej, då måste de vara min lilla stad. det såg så mysigt ut :) haha

2006-11-16 @ 22:15:44
Postat av: Sphinxone

Mycket bildar gillar vi!
Men skriv om lite intressantare saker med lite humor! Du får ingen masspublik med texterna du har nu!

2006-11-16 @ 22:23:51
URL: http://sphinxone.blogg.se
Postat av: Bullen

ja, volleyboll är jättekul :D

2006-11-17 @ 08:13:55
URL: http://bulzor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback