Ebbas Lista

Kläder

2 perfekt sittande jeans, ett par i ljusare slitning och ett par mörka, otvättade.
Perfekt sittande, mja? Men näst intill!
1 kashmirtröja, enfärgad i en neutral färg och av riktigt bra kvalitet. Nej, inge kashmir här!
1 par svarta byxor med stretch och lätt bootcut. Ja, fast dom är omsydda till en rak modell nu
1 par mörka eller (helst) svarta shorts. Ja, fast de är sportshorts…
1 vit bomullsskjorta. Yes!
1 enfärgad kavaj eller kavajjacka i kortare modell. Kortare? Nej tack. Annars har jag ett par kavajer.
1 svart kofta, gärna i kashmir, mjuk ull eller en sidenblandning. Ja.
1 enfärgad, mjuk kofta i grått, rosa eller annan färg du gillar. Absolut.
1 jeanskjol du gillar, valfri modell (men inte för kort!) Mm, ingen favorit men den funkar!
2 svarta toppar i modellen som gör dig snyggast. Haha, ja kanske..
2 vita toppar i modellen som gör dig snyggast. Ja! Vitt is the shit!
2 vita linnen varav ett slätt och ett ribbat. Nej, inget riktigt perfekt..
2 svarta linnen, helst ett slätt och ett ribbat. Nej, inget riktigt perfekt.
1 Trenchcoat men klassiskt snitt. Ja.
1 snygg vinterkappa i mörk färg. Har en i vitt, letar efter en svart eller mörkblå.
1 LBD. Jag har en, men den är för lång. Letar som bara den!
1 wrapklänning, enfärgad, mönstrad eller svart.Jepp.

Skor

1 par partysandaletter i metallic. Haha, nej.
1 par svarta och/eller chokladbruna boots med din favorithöjd på klacken. Japp.

1 par platta, enkla ballerinaskor, gärna svarta. Nope, inte svarta. Men andra färger!
1 par svarta partyskor men klack och täckt tå. Svarta, nej.
1 par söta gummistövlar. Nej?
2 par gymnastikskor, ett par till inomhus och ett par till utomhus. Ja, absolut.

Accessoarer

1 mellanstor svart, röd grön eller brun vardagshandväska i fint, mjukt skinn. Ja.
1 par mörka stora solglasögon i filmstjärnestil. Yes, har några stycken.
1 par skinnhandskar. Hm, använder mammas. Räknas det?
1 stylish weekendbag. Oh yeah.
1 partyhandväska. Haha, någon stans bland mina 30 st väskor borde du hitta en fin ;)
1 kuvertväska i guld eller silver. Eh. Nej.

Kommer inte ihåg vilken blogg jag hittade listan på, men så fort jag kommer ihåg länkar jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback