fredag & helg!

Nu är det äntligen fredag, som jag längtat! Dagen har varit bra hittils, hade en skön frukost med syrran & styvmamma, vi pratade och tog det hyffsat lungt. I skolan börjdae min idrotts-fys kl. 10, vi körde lite konditionslekar och gick sedan in i gymmet, testade nästan alla maskiner 2 x 30sek, å sen hade vi en kvart, tjugo minuter över till egen styrka & stretch. Härligt! Om några veckor har vi även friluftsdag, vi har volleyballturnering som exempel, det är mitt självklara val! Efter det hade vi lunch, kalkongryta & ris.. Inte så gott, så det blev en hel del sallad & en macka för min del. Lämnade bara in Klimatförändringar-häftet, och sen slutade jag!


Har tänkt göra vårat massmedia häfte nu, skönt om det blir klart idag och ha helgen ledig. Ikväll ska vi ha familjemiddag & sen ska vi alla träffas, Sanna kommer hit, och Jens från Bålsta också, inte så ofta vi ses längre..

Bloggar mer lite senare :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback