höstlovet

Veckans längsta: Lördagseftermiddagen, när jag visste att tobbe skulle komma hem..
Veckans kortaste: Volleyballträningen i söndags, hade gärna kört två timmar till!
Veckans orättvisa: Att Emma har världens sötaste hund, och inte jag.
Veckans skratt: Negativt - en kille på DVPfilmen, hur svårt kan det vara att hålla tyst?
Veckans Wiiie!: Djävulen bär Prada, bio med Sanna & Clara :)
Veckans Oh, no!: Jag är kluven om allt. Finns alltid olika perspektiv att se olika saker..
Veckans citat: "Ååååh jag vet, så äter vi en massa guacamala! Guacamala!!! :D" / Malin ;)
Veckans bästa: Claras & min plan.
Veckans sämsta: Svartsjuka. Jag hatar att vara det....
Veckans betyg: Helt okej, bortsett från några missöden. 8/10.

Vill också konstatera att jag ogillar playahead starkt. Eller, jag tycker om idén att kunna chatta med vänner & hålla sig uppdaterad, träffa nya människor osv. Men.. det är så himla lätt att det blir missförstånd, samma sak msn, någon kan vara på dåligt humör, och orkar bara inte skriva en " :) " men den som den skriver till kan tro att det är världens problem på gång. Eller ta saken som "hemligt inlägg" pa, svartsjuk som jag är, om den du gillar skriver med världens heting? Hatar verkligen svartsjuka. Och jag hatar missförstånd.

Tjejsnack v.45
Halloween/Alla Helgona
· Har du varit på någon Halloweenfest i år? Nej. Eller,  en vecka innan.. ;)
· Ditt bästa tips för en lyckad Halloweenfest? God mat, bra vänner, mörker, levande ljus & läskig stämning.
· Det bästa du  klätt ut dig till? Haha, shit.. Eh.. En utomjordning.. haha.
· Har du sett ett spöke någon gång? Jag tror fan det.. :O
· Har du besökt någon grav i helgen? Nej, min morfar ligger i Sunne & min styvmormor och styvmorfar ligger i USA.

Kommentarer
Postat av: sanna

låter som ett bra höstlov :D

Postat av: Sophie

Mys med lov.

2006-11-07 @ 15:27:59
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: mickaela

låter som ett roligt lov!

2006-11-07 @ 18:50:20
URL: http://mickaelas.blogg.se
Postat av: mickaela

låter som ett roligt lov!

2006-11-07 @ 18:50:20
URL: http://mickaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback