hot tub!

Har precis kommit hem från en shoppingrunda i stan med två av mina småsyskon. Det blev bara solpuder från WetN'Wild för min del, tittade på den legendariska Rosebudsalvan, men kände inte riktigt det där suget.. Inne på H&M fanns fortfarande plagg kvar från Victor & Rolf, inget jag fastnade för, men ni kanske gör? :)
Dricker pepparmyntsthe & pratar med Gina nu, mysigt! Speciellt med mörkret utanför, pappa som lagar god middag i köket & bra musik..  :)

Idag är det lördag = inviga hot tuben ikväll! å lördagsgodis.. fast inte för min del, jag och clara har våra speciella, nyttiga kosthållning - inga kakor, godis & tårta.. osv ;) Men på lördagar har vi kommit överens om naturgodis, popcorn å mörk choklad! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag vill också vara sådär nyttig, men det fungerar inte så bra för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback