morgonstund har guld i mun.. eller?

God morgon, hade jättesvårt att komma up ur sängen men nu är jag pigg och vaken! (mja..) Så nu ska jag dricka upp mitt köra gröna te, ta en snabb dusch och välja ut kläder.

Jag har långa strån i mina ögonbryn, vilket ibland kan resultera i att något faller ned från själva bågformen, låter lite konstigt men ni förstår kanske. Ett tips är då att ta en gammal tandbrste och sen jättelite vax på den, sen är det bara att kamma som du vill ha dom! Vill du ha ännu mer stadga, spraya hårspray på fingertoppen och fixera därefter :)

Åh vad trött jag blir. Varför kan jag inte leva i verkligheten? Drömmer för mycket och tänker för mycket på oreslistiska saker. OCH inbillar mig saker. Dåliga saker. Fuck.


Kommentarer
Postat av: Estelle

Härlig bild!

Postat av: Mikaela

roligt med massa smink!
Fin bild=)

2006-11-16 @ 17:44:20
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: ellis

det är ett bra tips! super!det ser mycket snyggare ut, att ingen har fattat det?^^:(

2006-11-16 @ 17:58:55
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback