Perfekt par, enligt mig


Och NU har dom äntligen (?)
gått och gift sig. Men ville du verkligen det, Katie?

Veckans låt: Alla med Justin T. Oh, i love him!
Veckans planer v47: Skapa ett toppenlag i volleyball, umgås mer och vara på väldigt glatt humör.
Veckans vill ha: En hel garderob, eftersom jag precis har rensat ut så mycket.
Veckans drog: C H O K L A D.
Veckans dricka: Varm, hemmagjord, sockerfri oboy.
Veckans mat: Lördagsmiddagen, entrecôte/bearniesås/potatisklyftor
Veckans köp: online-shop @ H&M! Får paketet nästa vecka. :)
Veckans kärlek: Till vågen i lördags. 2kg på en vecka. Och yes, jag har ätit godis. Hur fan?
Veckans mående: Glad oftast. Svartsjuk. Sårad.
Veckans Yes!: Hela idrottslektionen i fredags, i heart volleyball!!
Veckans Neeej!: Men vafan? Hur kunde du tro att jag inte skulle bry mig....?
Veckans skämt: Tjuvlyssnat, förra inlägget.
Veckans finaste: Tobias när han skrattar för han tror jag ska kittla honom när jag håller fast han. ;)
Veckans fulaste: Min ärkefiende just nu. Grrr..
Veckans tråkigaste: lördagen. var på dåligt humör hela dagen!
Veckans roligaste: Allt kissen gör just nu! ;D
Veckans bästa: Fredagen med tjejerna, martin & zace. Tjejer, ni är bäst!
Veckans sämsta: Att jag är i behov av bekräftelse..
Veckans betyg: 7/10

Kommentarer
Postat av: minikurt

fin bild :)

Postat av: Elizabet

YÄÄÄ;)

2006-11-19 @ 19:30:31
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Ally

What? Perfekt par? Oh no, Adam och RACHEL ska det ju vara, hallå ;)

2006-11-20 @ 21:06:17
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: ELIN

Va? Jag tror det blev lite fel där... Antingen syftar du på Adam och Rachel eller på Tompa och Katie...? :)

2006-11-21 @ 19:19:23
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback