rensning

Det blev ingein pokerkväll, tobias victor emma jag och carmen badade jaccuzi istället, sen gick en propp för att vi hade använt för mycket energi.. Men sen kunde vi bada igen :) Sen åkte jag och tobias hem till honom, där hans föräldrar hade gäster, vi hälsade och pratade lite med dom (och smakade världens godaste kladdkaka!) och gick sedan och la oss. Vid 8 gick vi upp, tobias skulle stå i cafét nere i bandyhallen, och jag åkte hem. N

u ska mamma och jag rensa garderoben, huh! Så mycket jobb.. Får se hur det går. Ska bli riktigt härligt iallafall, nu har jag ju plats för mer! Lägger upp en bloggsida till sälj&köp senare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh, jacuzzi är så lovely :)

Postat av: thowe

Ally: Ja verkligen, de e underbart! :)

2006-11-19 @ 11:47:04
URL: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback