snart OC!

Sitter här i vår röda tvsoffa och tittar på "det okända" med mamma och Jesper, lite läskigt måste jag medge.. Eller inte just nu, men när man ska gå och lägga sig och mörkret gör sig igenkänt.. Uh, nej tack! Katten springer (okej, RUSAR) fram och tillbaka här utanför, ser lite kul ut, haha!

Nu har jag sprayat kroppen brun, härligt med lite färg för en gångs skull! Får alltid sådan ångest över vintern, alla bilder där man är blek, usch.. Och förlåt att jag är ytlig. Men jag trivs varken på insidan eller på utsidan om inte motsatsen gör det! Eller.. Ja, ni fattar.Så nu är mitt badrumsgolv brunt, dags att ta fram moppen och vara snäll mot mamma, det var ju trots allt jag som gjorde det. Hoppas ni har en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: felicia

oh brun vill man ju vara!

Postat av: Nadja

Haha ja den hade jag glömt ju ;P Haha.. men vad spraya du dig brun med ? Jag vågar aldrig använda sånt är så rädd för att bli missfärgad :P

2006-11-15 @ 20:42:13
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: sanna

du är med bland mina favorit bloggar, kolla min blogg :D

2006-11-15 @ 20:55:59
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

RE Felicia: Hehe, exakt! Speciellt nu i vinter, när man matchar hyn med snön...
RE Nadja: Spraytan in a can heter den, hon köpte den på internet från en tidningsreklam eller liknande!
RE Sanna: Jag såg det, vad glad jag blir :D:D

2006-11-15 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback