SNÖ!

God morgon alla! :)

Sanna, Clara & jag bestämde oss för att se Djävulen bär Prada istället för The Grudge 2. (Mycket klokt val, men ni som har sett grudge kan väl berätta vad ni tyckte?). Så väl inne i stockholm ser vi på Sergels biograf att det finns ca 460platser kvar. What? Så när vi kommer till salong 1 (den största biosalong jag någonsin har sett om man räknar bort Cosmonova!!!!) sitter jättemånga unga flickor, några pojkar, och det var som alla hade klätt upp sig speciellt, alla skulle visa att de hade koll på modet! Lite småkul, faktiskt.. Filmen i sig var underbar tyckte jag, men ändå samma klysché som många andra - nobody perfar till sig och blir it-tjejen, förstår att hon har gjort fel och går tillbaka till nobody, ungefär.
När vi kom hem och steg av tåget upptäckte vi att det har börjat snöa, yeeey! Så underbart! (Svinkallt bara)

Så nu har jag försökt ta mig igenom natten, det har varit svårt för vindarna har gripit tag i presenien och byggställningen vi har runt vårt hus och det har låtit förj-vligt.. Kunnat sova ändå :) Så nu sitter jag här i tobbes Sundin-tshirt och äter en macka... Kommer sakna dig tobbe! :(
Senare idag ska jag möta två tjejer på ett café och diskutera vårat grupparbete på naturkunskapen som handlar om växthuseffekten, o ikväll ska jag träffa Malin o antaglinge nåra till, gå på bio å middag eller något tror jag. :)

Vad ska ni göra idag?

Åh nu missade jag Rosa Bandet-galan också, tusan.. :(

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ska se den:) den verkar ju så bra, å boken va helt underbar=)

Postat av: Lisa

åh, låter mysigt! :) snööööö!

2006-11-01 @ 13:12:42
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: thowe

Emilia - aa, den är verkligen bra! :D

Lisa - Jag vet.. Snöö :D

2006-11-01 @ 17:07:41
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Debbie

Oh ja, första salen är bäst! Jag brukar smyga upp på balkongen och sno åt mig en soffa! Typ ingen som märker ;) hihihi..

2006-11-01 @ 20:16:16
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback