Överraskning!

Tjena,

Trivs fortfarande riktigt bra i UBG, över förväntan! Känns jättekul.
Idag har jag bl a gått till en valstuga i centrum med Stefan, vi (som är moderater) måste representera vänsterpartiet i klassens riksdag......... Så vi pratade och frågade personen i valstugan en del frågor, det som var lite kul var att han inte hade koll på allting. Stefan frågade något, han svarade, sedan motagerade Stefan och killen ändrade sig..! Jag frågade om vården, och han kunde inte riktigt svara på det.. Hmm. 

Har så mycket att fundera över.. Mitt liv är lite upp&ner just nu, men sakta sakta börjar saker och ting klarna.

Om drygt en timme kommer Sanna och hennes mor och tar mig till .. jag vet inte. Sanna sa att hennes mor hade en överraskning til henne och mig, och jag har gått på högvarv den senaste veckan sedan hon sa att jag "kommer älska det!!!!!". Låter lovande, ju! ;)

Och imorgon kommer pappa och familjen att fira min födelsedag, äntligen får jag ett riktigt firande! Lite ledsen för att farfar inte har ringt, men.. Så imorgon blir jag firad (uuh!) sen har jag aktivitetsdag i skolan, den här gången handlar det om politik. En representant från folkpartiet och en från socialdemokraterna kommer för att föreläsa och vinna röster på skolan. Vi ska alltså lyssna, sedan får vi gå! Börjar nio, slutar elva. Hett!

Kram, Thowe

Kommentarer
Postat av: Michaela

Usch, vad hemskt att vara tvugna att representera vänsterpartiet :/ Moderaterna ska det vara!

Postat av: Lorenza

TOWE, om jag skulle beskriva dig med tre ord: Begåvad, Snyggo och KAP, ett hett jävla kap, och tobbe är minsann en lyckligt lottad man! Även om vi har våra dåliga dagar (inte oss emellan, allämnt) så tänk alltid "efter en svacka kommer ALLTID en helvetes jävla uppgång som kommer sweep you off your feet!". Så säger man i politikens värld faktiskt, kanske inte ordagrant. Men som du alltid kommer veta, jag finns här för dig, antingen som slagpåse eller psykoanalytiker, eller vad som helst, din krambjörn. Hoppas du hade en underbar födelsedag, för den var din! och onsdag ger jag dig, för den ör din enligt mig! KRAMKALAS

2006-09-05 @ 23:02:07
URL: http://www.curlyq.blogg.se
Postat av: thowe

Michaela - Jo, samtidigt får man se det positiva i det.. Jag lär mig att debattera som fan, haha!

Lorenza - Vet inte vad jag ska svara.. Tack. Jag blir så glad! Tack!

2006-09-06 @ 13:53:26
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback