Politik, SPA & pannkakor

 Hejsan,
Idag började vi 0900 och slutade 1045. Det vi hade i uppgift var att lyssna på en person som representerade vardera block, och vår klass fick alltså en socialdemokrat och en folkpartist. Personligen tycker jag att folkpartiet är mycket bättre än socialdemokraterna angående långsiktiga lösningar, aktuella problem och på att föreläsa rent av! Nu har även Malin börjat prata politik, det är så kul när folk som inte var intresserade innan helt plötsligt gillar det! :) (Oavsett parti..)
Efter skolan gick vi hem till Malin och gjorde pannkakor och jag har en sten i magen just nu som vägrar att förbrännas. Suck. Aldrig mer vitt mjöl & socker ihop alltså. Ikväll = styrka & powerwalk. Ingen löpning eftersom jag har ont i axlarna och nacken..

Imorse SOV jag (SOV!!) när pappa och familjen kom in för att fira mig. Allt jag fick hade jag önskat mig, i stort sett. Tack så jättemycket!

Om en timme ska jag till synundersökning.. Har otroligt taskig syn och mina glasögon är tydligen också lite små taskiga..

Igår tog Sanna och hennes mor med mig till Thoresta SPA, där jag fick en ansiktsbehandling.. ooooh. Så härligt. Ögonbrynsplock, hudanalys, massage i nacke/armar&händer/hals/ansikte, massa återfuktning & masker, portömning.. Åh. Så härligt. Tjejen som jobbade rekomenderade mig att portömma var 6e vecka :| Omg. Dyrt, får ta en kur i 10v istället. haha!

Kram!

UPDATE: Har varit på synundersökning. -1 i synfel har jag. hade - 0,5 2004, då jag fick bågarna. 100% ökning alltså. Men enligt optikern var -0,5 inte så mycket, så det var inte sååån fara..
OM ALLIANSEN INTE VINNER VALET PÅ GRUND AV Fp-SKANDALEN.. Då vet jag fan inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Låter skönt med spa! Skulle jag inte tacka nej till.

Postat av: Stockholm babes

Fyller du år idag?! GRATTIS!!!

2006-09-06 @ 16:54:52
URL: http://stockholmbabes.blogg.se
Postat av: Michaela

Nej, usch. Jag vågar heller inte tänka på vad som händer nu efter denna skandal.

2006-09-06 @ 19:47:51
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: Leoni

mmm den filem e mkt bra, hemsk men bra:)

2006-09-07 @ 06:39:29
URL: http://leoni.blogg.se
Postat av: sanna

har slarvat med att läsa din blogg men ska bättra mig för den är suuper bra :D :) kram

2006-09-07 @ 12:34:16
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: thowe

Ängla - Ja, det var otroligt skönt :)

Stockholmsbabe - Nej, i söndags, men tack :D

Michaela - Nej, tänk om! Huh.

Leoni - Den är verkligen hemsk, det har du rätt i.. Inget öga kan vara torrt efter den filmen.

Sanna - Tack för komplimangen :D

2006-09-07 @ 14:33:30
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback