Sweet home alabama

God kväll!

Sitter här i pappas mysbyxor, duntofflor och en kunde-ha-varit-varmare tröja och tittar på "Sweet home alabama". Dagen har varit rolig, vaknade imorse och kände mig lite bättre vilket var lovande eftersom jag skulle hälsa på Sanna i Solna och se på hennes nya lägenhet! Och vilken lägenhet sen.. jättefin! Efter det åkte vi vidare in till stockholm och shoppade. För min del blev det en kort, svart skjorta och ett ribbat linne och en massa accesoarer.
Efter
det åkte vi hem till oss själva, kändes så konstigt när Sanna tog tunnelbanan istället för pendeltåget.. Väl hemma satte jag mig framför datorn ett litet tag till pappa&Jannie kom hem, Jannie är nyss hemkommen från barcelona så det firade vi på en resturang, där det blev kycklingsallad och mjölk till middag för min del.

Nu börjar jag bli nervös inför valet imorgon. Gud vad jag önskar att alliansen vinner. Normalt sett har vi familjedagar på söndag och TV & dator är bannlysta, men pappa tyckte det var helklart att vi fick titta på valvakan. Huh!

Längtar verkligen till nästa helg, HOCKEY!!
Kram, thowe

Jag älskar dig Tobias!

Kommentarer
Postat av: emma

Håller tummarna för alliansen!!

Postat av: felicia

yes här håller jag tummarna också för alliansen

2006-09-17 @ 13:38:33
URL: http://www.lafelicccia.blogg.se
Postat av: Evelina

Ska bli spännande...

2006-09-17 @ 14:22:22
URL: http://Linaevelina.blogg.se
Postat av: thowe

Emma, Felicia, Evelina - Nu har dom äntligen vunnit, så härligt!! :)

2006-09-18 @ 09:59:18
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback