Får man som tjejkompis ragga på någons pojkvän/ex!?

Hej!

Drömde för första gången på .. säkert
ett år - en mardröm :( Vågade inte släcka ljuset men var så trött, så jag tände en mindre lampa och hade den på hela natten.. Och när jag väl vaknade av mitt alarm var jag dötrött, snoozade typ 3-4 ggr!
Naturkunskapsprovet gick inte alls bra, somnade nästan på lektionen och frågorna var ungefär "beskriv blablabla, tips - tänk på stencilen!" ah jo - smart. Min lärare gav mig ingen stencil för att jag var sjuk då, tack!

Efter det hade vi engelska, vi planerade tjejmiddagen vi ska ha imorgon hos Natalie, kommer bli mys! Blev pannkakor till lunch (
ångest..) och sen gymmade Clara och jag i 25 min (!).. Emma, Clara och jag åkte hem till mig, Clara och jag duschade och gjorde oss iordning. Haha hemligheter inne på Towes toalett :D

Sen åkte vi till stan, Clara åkte vidare för att träffa J, och jag mötte Fred för en försenad födelsedagsfika. Vi gick till ett ställe Sanna och jag åt på en gång i somras, lite minnen.. :) Tog ett tag att bestämma sig, bakelserna vad gigantiska, haha! Tillslut blev det en chokladhistoria för min del och blåbärspaj till han. Vi åt av båda, fast min var godast :D haha!
Efter någon timme gick vi vidare till Åhléns där jag agerade dofthjälp för killparfym, hittade några riktigt bra men det blev inget köp :)

Ikväll ska jag vara för mig själv, ska se "systrar i jeans" på lap topen och äta en riktigt god fruktsallad. Vill få bort alla tankar.

Imorgon har vi bara idrottslektion, vi ska arbeta i par, maxa 40sek i olika stationer i gymmet. Sedan ska vi se när innebandykillarna spelar DM, å sen åker vi vidare till stan, och till sist Natalie! :) Å på kvällen får vi se, finns en del alternativ.


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är systrar i jeans bra? =)

Postat av: sanna

Kul med innebandy DM :) tror våra killar också spelar. om de inte redan åkt ut iofs.. haha :P

2007-02-08 @ 18:35:52
Postat av: Anonym

Har iochförsig redan hört den där historian.. men men:P Hoppas ni hinner imorgon! matcherna börjar 10 och slutar runt 11 halv 12!

2007-02-08 @ 19:02:43
Postat av: Mikalea

nej men precis, lita leskigt att beställa ;D

2007-02-08 @ 19:13:31
URL: http://annamikaelanordstrom.blogg.se
Postat av: Modebladet

Blev så sugen på fruktsallad!

2007-02-08 @ 19:33:42
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh gud vad gott med pankakor!

2007-02-08 @ 19:51:58
Postat av: Mickan

Haha har ni Bengt i Naturkunskap? Det låter som hans prov:P

2007-02-08 @ 19:55:17
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Janna

mm fruktsallad är mums

2007-02-08 @ 21:34:20
URL: http://wonderfulest.blogg.se/
Postat av: sanna

skulle inte heller klara mig utan min kalender (!)

2007-02-08 @ 23:04:31
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: hanna

ååh vad gott med pannkakor!
jag har läst systrar i jeans och sett filmen, boken var sjukt mycket bättre.. kanske lite småtöntig, men sånt tycker jag om haha =)

2007-02-11 @ 14:09:28
URL: http://milon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback