Helg

Hej,
ledsen att uppdateringen går segt, har inte haft lust att skriva bara..

Bussresan i fredags tog sin lilla tid, en skämtglad busschaufför stängde in mig och Sanna i ett passage ett tag tills vi äntligen fick komma till rätt buss, haha! Till kvällen åt vi en lätt middag och lite glass, sen somnade vi.
På lördagen vaknade vi och gjorde en god frukost, fick shoppingpengar och en nyckel av mormor och sen bar det av på sightseeing :) Vi shoppade en hel del, sen blev det data-abstinens så vi drog in på ett LAN-hak, grabbarna där blev lite förvirrade.. haha!
På kvällen åkte vi till min kusin, Sanna blev lite förtjust i min killkusin där tror jag.. ;) Men det var trevligt och på kvällen myste vi ett tag tills vi gick och la oss, halv tio!! Så himla trötta vi var! :S
Vi vaknade vid nio på söndag, åt frukost med mormor och gjorde oss iordning innan vi gick till bussen. Den här resan fick vi iaf sitta bredvid varandra, men det tar så himla lång tid.. Sprang till pendeltåget från City-terminalen, hade världens packning och jag känner mig bara i vägen för allt och alla! Jag tappade min mineralvatten, och börjar nästan gråta, hade världens berg på mig med saker och nu måste jag böja mig ner och då kommer allt annat ramla.. Men som tur är ger en kille mig drickan, tack :)
 
Väl hemma blir det tacos till middag med familjen, sedan gör jag mig iordning och träffar T. Underbart att se han igen, vi pratade en hel del och har bestämt oss för att göra slut efter 15 månader tillsammans.. Vill inte skriva mer i min blogg, T och vännerna vet vad som har hänt, vad jag/han känner och vad som kommer hända. Bloggen behöver inte bli så personlig..


Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

aa nice med tacos ju.. vem tycker inet det haha

Postat av: sofie

Tack så mycket! Tacos är så grymt gott ju!

2007-02-05 @ 12:58:34
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: sanna

synd de där me killen.. :/ men vänner kan man ju alltid vara :) får man aldrig för många av.

2007-02-05 @ 13:26:36
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Jen

hoppas du är okej.. kram

2007-02-05 @ 16:44:02
URL: http://jenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback