HELG!

Hej!

Vaknade med huvudvärk, suck.. Var sugen på att gymma men kom på att jag har fysträning som första lektion, så jag skippade gymmet idag. Först lirade vi volleyball, de flesta var ute och åka skridskor så vi var bara två lag. Sedan hoppade två killar av och började lattja med en fotboll, så jag hängde på, å tillslut bytte halva gänget till fotboll istället, haha! Sen att jag missade två chanser till att göra mål gör väl inget haha ;)
Efter det var det matte, vår lärare är så seg, hon har genomgång halva lektionen = 45 minuter. Man slutar lyssna efter 10 ungefär, och börjar jobba i boken.. Å så har hon en pipig röst så ingen orkar lyssna! Visst, hon är supertrevlig, men det är en aning jobbigt en fredagseftermiddag..

När skolan var slut åkte vi till stan, träffade älskade Sani och följde med när hon köpte present på NK till hennes storebror, sedan blev det fika (grovmacka med kycklingröra å cola light.. mmmm) på Hurry Curry :)
Ikväll ska vi till Malin, OG.. Ska bli mysigt!

puss!

Kommentarer
Postat av: malle

åh då var vi två. hade sån huvudvärk så stannade hemma fr skolan idag. blää :P
hoppas du haft/har en jättetrevlig fredagskväll!

Postat av: sanna

hoppas du hade en trevlig kväll :)
KRAM

2007-02-16 @ 23:14:09
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Karin

fredagen blev däligt lyckad:) finns bilder nu
ha en fin lördag!!

2007-02-17 @ 12:19:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

här var det dåligt med uppdatrngar...:(

2007-02-19 @ 07:39:07
URL: http://wiiberg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback