Kärlek ...

Just nu önskar jag bara att vi ligger i din säng. Håller om varandra, precis som vi gjorde förut. Pussas lite, pratar lite. Bara ligger. Känslan av att ha dig nära var underbar, att veta att du är min och att det är såhär det ska vara. Kände mig så trygg, kände mig som den lyckligaste tjejen i världen - för du var ju min! Jag älskade när vi pratade om framtiden, hur vi på skoj pratade om vart vi skulle bo när du blev bandyproffs.. Det fick mig att känna mig så älskad, att du ville dela så mycket med mig.
Finns så mycket jag vill säga, vad som helst som kan få allt att bli bra igen, men allt har jag redan sagt och det har inte blivit bra..
Det gör ont att inte bli trodd. Det gör så jävla ont när jag beskriver mina känslor i ord och får tillbaka ett kallt svar, att vad jag säger inte verkar vara sant.. Vad finns det då kvar att berätta när jag har berättat det mest sårbara jag känner?


Jag vet inte vad jag ska göra. Känns som jag har försökt med allt men inget har löst sig.. Just nu på sista tiden. Kändes okej mellan oss i början av veckan. Fattar inte vad som hände.. Nej jag har gjort mitt, jag hoppas fortfarande men det gör så jävla ont, så vill du att det ska bli vi?
Det är upp till dig nu.. Du vet hur jag känner för dig, allt jag har sagt är sant, oavsett om det känns som det är fel.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Towe du vet vad jag tycker!

2007-02-11 @ 12:08:46
Postat av: Isabella

Det är så jobbigt.. Jag och min förra pojkvän pratar om att bli tillsammans igen, men det är så mycket "Carrie och Big" över det hela, så jag vet snart inte varken ut eller in.

2007-02-11 @ 12:38:34
Postat av: Sandra

aww, hoppas det går bra!

Postat av: Linda

Hoppas det ordnar sig...

2007-02-11 @ 14:09:18
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: sanna

aaw.. tjejen, allt kommer lösa sig. Fan tycker sjukt synd om dig.. hoppas allt löser sig!

Kramar :)

2007-02-11 @ 17:42:04
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Mickan

Känner igen mig totalt i det du skriver och känner. Hoppas det känns bättre snart!

2007-02-11 @ 19:55:58
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: elin

Låter verkligen superjobbigt tjejen, hoppas allting löser sig och kämpa på! Det är aldrig försent!

2007-02-12 @ 18:56:41
URL: http://gustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback