Snart lov!

God morgon,
sitter i biblioteket och skriver en labbrapport om pommes frites... Slutar aldrig förvånas över vad man labbar om.

Efter det här har vi engelskaprov, tror det kommer gå bra :) Sedan blir det lunch, spagetti med köttfärssås, äntligen något gott! Och efter det ska Jois o jag gymma, så sköööönt. Kommer sakna gymmet under lovet.. haha. Får gå på ngt "testa på"-gym, inte bara konditionsträningar :)


CHICT
Ditt chicaste vardagsplagg:
Hmm.. ååhh jag vet inte. Finns en massa topar, kanske min vita, figursydda topp?
Ditt chicaste festplagg: Min svarta klänning tror jag :)
Vilken kändis är mest chic: Ashley Olsen!
Hur ofta använder du ordet 'chic': Haha, typ aldrig. Känns en aning.. uttjatat.
Mest chica för dagen: Carmen med sin egna stil. Like always.


OCHICT
Hat-trend:
Stickade randiga tröjor med leggings under. Gillar leggings, men just denna "kändis-tröja"..  Varför har man ränder på sidan över huvudtaget på en stickad, avlång tröja!?
Kändisarnas fashion-roadkill: Jadu.. kommer inte på något just nu :/
Den mest ochica färgen på kläder: Snorgul. Senapsgul (enligt mig, haha)
Ochict och chict på samma gång: Leggings.
Mest ochica för dagen: Jag i svarta mjukisbyxor och mörkgrön Björn Borg piké. Men har man bara två lektioner behövs väl inget mode (a)


Måste ha er hjälp nu! För att undvika gula toner i ett blont hår, dvs använda sig av silverschampo.. Vilket är bra? Vad kostar det? Vart kan man köpa det? Skriv ner så många bra silverschampon ni vet, snälla :)

Nu ska jag gå och läsa igenom glosorna igen, önska mig lycka till ;) Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mitt tips är bara att gå till närmsta hårfrisörsalong, de kan sånt där:) Kerastasé har ju ett bra märke, kanske att de har ett bra silverschampoo? Tänk bara påat intelåta det sitta kvar alldeles för länge då det kan ge en grå nyans istället.

Postat av: Anonym

gå till frisören och hör, du får troligtvis casha ut några hundra men de är värt det!

bror på hur länge du har de i håret men med din färg som du har kommer det inte bli grått för att du har inte för platina blont :P

2007-02-22 @ 18:17:04
Postat av: alex

IsaDoras är typ det billigaste man kan hitta, men det fungerar jättebra ändå. Se bara till att inte ha det i för länge, kan bli lite väl vit/grått då!

2007-04-28 @ 12:57:43
URL: http://tropicalbreeze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback