tjejkväll & victor :D

Hann slinka in här en snabbis när jag skulle titta hur länge våra pizzor ska vara inne i ugnen :) Malins o min deg ska inte jäsa, så vår kanske är annorlunda? ;D

Just nu är vi ett par tjejer hos Clara, å så Victor såklart haha :) Sedan ska vi baka efterrätt å antagligen se let's dance. Imorgon ska familjen till Romme, sen kanske jag ska följa med Malin till Sälen! Har aldrig varit där, men alla tycker det är underbart så :)

Idag tog jag en massa bilder till tidningen, gick super, sedan hade vi matte, vilket gick lite sämre.. Jaja. Träffade Sanna i stan, fick hennes vita skitsnygga skidbyxor och tog en macka på Hurry Curry. Köpte en superfin beige-glansig top på HM också, bild kommer senare. :)

Just nu sitter pojkvännen på en båt som är 3 timmar försenad, påväg till Italienska Alperna .. som tar honom 36 timmar att ta sig dit. ;) Saknar dig!

LOOOOOV!!!!!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Är det någon ny pojk du lyckats haffa eller har du
fått tillbaks din gamla hederliga? :) Lite nyfiken :)

Postat av: Alexandra

oj. ska han sitta på en båt i 36 timmar?
jobbigt..

2007-02-24 @ 11:34:39
URL: http://alle08.blogg.se
Postat av: thowe

Victoria : Nej, det är den gamla hederliga ;) Bra fråga, haha :)

Alexandra : Nej, BUSS!! 6h med båt.. :)

2007-02-24 @ 20:03:00
URL: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback