Valentines day

.. Man får ju alltid hoppas, eller hur?


Efter skolan åkte vi till Jakobsberg och köpte tröjor och hårband, sen åkte jag och Malin hem och resten vidare till Emma. Efter att jag hade varit hos doktorn åkte vi också dit, kände oss riktigt duktiga att vi hittade genom alla bussar å tåg.. ;)
Där hade resten av gänget redan gjort iordning middagen, kyckling & pasta, mums! Vi fixade våra tröjor, på ryggen står det vårt smeknamn och sedan ett litet hjärta och alla som var med igår's namn, och på framsidan är det ett litet hjärtan och 2007 under :) När jag och Emma står där i köket utan tröjor kommer hennes mamma in, jag kastar mig under bordet och försöker gömma mig.. Sedan säger hennes mamma att hon redan har sett ett dussin tuttar idag (hon är sjuksköterska) haha, "Fru Burman"... (a)
Sen blev det hjärt-kladdkaka och grädde till efterrätt. :) Efter det tog vi en massa kort och hoppade runt.. *internt* Haha, det var super! :)
Clara och Sanna var tvungna att åka vid elva, så vi andra tittade på "systrar i jeans" och hade kuddkrig. Gick vilt till som ni kanske ser.. Båda på mig. Haha! :)
34450-38
Vid tre tänkte vi att vi borde sova, och vid halv fyra får jag världens skrattanfall, jag får det ytterst sällan, men när jag väl får ett kan man inte stoppa det.. Och det är inte många som har hört, som tur är, haha! Emma spelade dock in på sin mobil, låter som jag gråter/är man/hulkar.. Hahah, men det var en underbar kväll, mår mycket bättre. TACK! :)<3



Veckans frågor @tjejsnack

Alla hjärtans dag
· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag? Inga tyvärr. Har haft lite idéer men..
· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka? Ja, till mina vänner & familj :)
· Hur ser din drömdate ut? Överraskningar! Rosor är ju aldrig fel. :) Men helst ngt personligt..
· Bästa Alla hjärtans dag minnet?  Förra året.......
· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek) Lämnas osagt!

Kommentarer
Postat av: Karin

roligt med kuddkrig;)
ha en fin dag nu! kramis

Postat av: sanna

coola tröjor :D

2007-02-14 @ 15:58:14
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så mycket, men tyvärr tror jag att båda klänningarna åker tillbaka...jag har för stora bröst för barnklänning i detta fall..en söm mitt på bysten som delar brösten till fyra stycken.

2007-02-14 @ 18:21:11
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Virran

Låter som en toppen kväll :)

2007-02-14 @ 18:55:51
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: xiaoxin

coola tröjor

2010-11-25 @ 06:55:14
URL: http://www.uggsbootssole.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback