vänner !!

Klarade av dagen, credd till moi.. Har inte varit särskilt lätt, hade hälsosamtal idag (fan vilken dålig timing) och det var ju en aning svårt att svara på frågor "är du fortf lika stressad? hur är kärlekslivet? är du nöjd med dig själv?" när allt jag tänkte på var han.

Både Malin, Emma och Clara frågade om vi skulle anordna en "kladdkake-kväll", men jag kände att det var onödigt, äter ändå inte mycket just nu :| Hemskt hur aptiten försvinner, men jag lovar - den kommer tillbaka, så oroa er inte.. Emma köpte iallafall två chokladkakor från Marabou vi tjejer delade på i matsalen, tack vännen :) Imorgon blir det antagligen tjejkväll, vi får planera en massa roliga saker vi borde testa..
Glad att jag har en underbar familj och underbara vänner, ni stödjer så mycket, även om ni inte tror det.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag vet hur det är att lida av stress. Uff. Hoppas det fixar sig. Tänk på några saker:
Sitt inte för mycket vid datorn. Gör annat som du verkligen vill.
Tänk på att tiden är din. Gör det du vill göra med den.
Det brukar jag tänka på..

Postat av: sanna

hopppas allt blir bättre snart.

2007-02-06 @ 09:54:17
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback