Bio ikväll?

Nu har jag ett annat projekt på G, istället för att undvika sötsaker på det sätter jag tänkte på innan, haha! :) Den här tjejen gav mig tipset att bestämme regler vecka för vecka. Det låter ju både enklare och bättre, då jag kommer äta mer varierat eftersom det är per vecka :)



Så idag vaknade jag hos Tobias, drömde världens.. dröm. Åh. Varför kan man inte få stanna i drömvärlden i bland? Den här drömmen var.. så underbar.
Efter det åkte vi ut och övningskörde, min styvpappa lärde mig hur jag ska fixa "bromsa växla ner till 2an" när det kommer en korsning, jag som bara kört i drygt 20km/h körde nu i det dubbla, haha PANIK! :)


Tjejer.. (kanske vissa killar) vill ni gå ner i vikt - överdriv inte.




(klicka för större bild)
Blev utmanad av Jehona, visa ditt favoritsmink!

  • Helena Rubenstein mascara.
  • YSL rouge
  • Solpuder, det på bilden är inte det jag använder, men hittar ingen bild på mitt!
  • Grå/rosa ögonskugga från VR, funkar riktigt bra!
  • Bra och täta borstar - ett måste.
  • Kajal från Loreal
  • Och självklart vaselin/juicy tubes/labello! :)

 

Kommentarer
Postat av: Karin

nja för spinkig ska man inte vara:p

Postat av: Jehona

Men shit, hennes armar är helt bruna jämfört med magen o facet? ser konstigt ut :/ Nååja, jag är också smal, men jag försöker verkligen gå upp i vikt :/

Kul att du antog utmaningen btw :)

2007-01-07 @ 16:30:21
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: sanna

nej usch ! ska man gå ner i vikt så ska man gå ner med måtta.. fy den där bilden är bara skabbig.

2007-01-07 @ 17:03:42
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Annika

Jag tycker att hennes mage är ganska snygg, men herregud, vilken vidrig outfit! Sådär får man bara inte ser ut - ren white trash!

2007-01-14 @ 21:40:13
URL: http://beautifulones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback