Nedförsbacke!

Nu är veckans långa dagar över, härligt! Nu är det nedförsbacke, som M sa idag. Och det har hon rätt i, lite kul hur mycket skolan berör känslolivet.. PLUS vi har ingen tyskalektion imorgon = sovmorgonl, PLUS vårt samhällsekonomi-prov vi egentligen ska ha imorgon är flyttat till nästa vecka! Det betyder = mer avslappning ikväll för min del, en lång sovmorgon samt en pluggfri dag! ÅÅhh..... 

Glöm inte Gray´s ikväll!

Idag fick vi reda på engelska provet i hade, ett gammalt nationellt prov i hörsel och skrivning. 3 poäng från MVG.. Hur besviken kan man egentligen bli...




Vinter, tjejsnack v.3
· Vad är det bästa med vintern? Att man kan mysa framför en brasa, under en filt inomhus.. ja ni vet. Och känslan efter att ha varit ute när man kommer in, röd om kinderna och med ett busigt humör.
· Vad är det sämsta med vintern? All tö. Fy!!
· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester? Skidsemester. Lätt. Det är faktiskt vinter. Men - om det inte är snö i Sverige, lika bra att dra utomlands å få en bränna. Sen kan man dra till snöns länder ;)
· Sysslar du med någon vintersport? Nee.. eller jag åker ju skidor när jag kan.
· Vad är ditt favorit vinterplagg? Raggsockor.. :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

thanks :)

2007-01-16 @ 21:02:17
Postat av: sanna

Kul frågor på tjej snack :)

Postat av: Ally

Usch vad jobbigt med provet, hatar att bara vara några poäng från gränsen :/

2007-01-17 @ 13:19:24
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Hanna

Roliga frågor. Härligt bild

2007-01-17 @ 19:07:37
URL: http://bluebirds.blogg.se
Postat av: Annelie

Hej gumman!
Är i sånt behov av lite bra idéer från dig just nu!Johan fyller år om lite mer än en vecka och jag har totalt hjärnsläpp! Vet inte alls vad jag ska köpa eller hitta på till honom.. Han fyller 19 så vill att det ska vara ngt speciellt.. Sen så har vi varit ihop i 2 månader samma helg så det ska spela in lite i presenten.. Snälla hjälp mig ! :P

2007-01-17 @ 21:06:16
URL: http://annelievmf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback