NYTT ÅR & NYA LÖFTEN!!!

GOD MORGON, FOLKET!

WOHO fan vad kul det var! Bästa nyår på .. LÄNGE! Kom himla många personer, rykten sprids som .. ja - ni vet. Fick agera dörrvakt ett par ggr (tack gode gud för polislås!) och hade även nåra andra killar som hjälpte till, tack!

Kvällen började hos mig, först kom Tobbe sen Clara och Sanna. Panik när det gällde outfits, men Sanna hade ju med sig, så vi kunde låna. Sen kom vi försenade till Malin där vi åt nyårsmiddag med resten av tjejerna. Vid halv 9 drog vi till pappa där vi gjorde iordning bål, plockade undan lite saker och gjorde iordning oss lite till. Vid halv elva började folk droppa in, bara sköna människor! :) Vid halv tolv verkade halva Kungsängen ha fått reda på vad som gällde, o även alla andra orter.. Men de flesta förstod att ett Nej var ett Nej, skönt.

Vid midnatt började det komma för många, så vi slängde ut alla och sa att det var en annan fest hos en Elin på en annan väg som vi skulle till efter vi hade firat nyårsslaget. De flesta gick på det.. hah. Vi drog ner till Gröna udden och drack champagne, fick min årskyss av min älskade pojkvän :) <3 Fulla ungdommar & Raketer är inte är bra kombo, så de blev lite panikslaget där när raketerna flög åt alla olika håll.. Och Niklas fyller 17 idag, så alla sjöng för honom och några grabbar slängde upp honom i luften ett antal gånger.

Efter det drog jag tillbaka hem, städade upp och fixade lite. Sen började folk vilja komma in, å vi tog bara in dom som verkligen var okej, å tog ner dom till källaren. Där vare efterfest till kl3, Lorenzas vänner kom också, kul att träffas! :)

Pappa och Jannie kom, men dom tyckte allt var okej, och dom hälsade på alla och var glada. Härligt :)

Hoppas ni hade ett bra nyår!! KRAM!

Vecka 1
Jul & nyår

· Vad fick du i julklapp?
Tycker det känns så.. Skrytsamt när man ska berätta vad man har fått. Även om det är saker man inte kan/ska skryta om. Kan säga att jag blev hyffsat nöjd, mer säger jag inte.
· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Bästa: Parfymerna & FBKsakerna & Björn Borg hotpants
Sämsta:
Tycker inte jag man ska säga egentligen, allt är bra för något.
· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Bästa:
De julklappar folk hade önskat sig!
Sämsta:
Fel BHstorlek till styvsyrran, auch!
· Hur firade du nyår?
Läs ovanför ;)
· Har du något nyårslöfte?
Yes, så många! Skriver sedan. :)

Jag ska börja skriva mer hälsoinriktat här på bloggen. Ge er tips och hjälpa er om ni har frågor. Själv ska jag även försöka vara så hälsosam som möjligt, ska skriva om det i de vanliga inläggen också. Hjälp mig gärna, i form av frågor och tips eftersom de gör mig mer motiverad och gärna lägg in ett gott ord. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Gott nytt år, och hoppas du håller ditt nyårslöfte! ;D

Postat av: Elin

Hoppas du får ett riktigt roligt och bra 2007 nu :D

2007-01-13 @ 18:57:29
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: sivgdpx krqtjnmdf

getozxhc jtwabqo lmtvdrnjg omthki ahqo aeuq akwed

2007-01-26 @ 19:41:12
URL: http://www.xwpe.khjaqgz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback