Onsdag, ben.. relativt?

Hej!

Idag gick allt i skolan super, helt otroligt, haha! Första gången jag tog blodprov också, känner mig så stolt, fast säkert 98% av er har gjort det 5 gånger redan?
Efter skolan gymmade Malin och jag, vi hade sällskap av Emma en liten stund då vi fick höra en hel del skvaller och en massa golfprat. Vi gymmade i 45min, jag körde bara ben, och ni kan ju ana hur trött jag var i benen efteråt! Efter ett flertal tips i diverse tidningar, internet-sidor osv har jag bestämt mig för att träna en kroppsdel i taget, verkligen anstränga. Men då räcker ju inte ett gympass i veckan, så det ska jag ordna :)

Mötte Tobbe vid stationen, fick choklad för att jag hade väntat längre än väntat, gullunge!! :) Sen gick vi hem till mig och lagade mat (currykyckling och ris) till familjen och dessert (olika frukter, glass & grädde). Efter det pratade vi i sängen, låg och myste. Känns så härligt, allt är så ärligt och det märks att vi har varit tillsammans länge nog att bli otroligt trygga tillsammans.

Ååååh jag längtar så otroligt mycket till Grekland i sommar.. Känns som en dröm! Någon som båtluffat där? :)

To-do-list, idag & i veckan:

  • Sola.
  • Film & "beställ-hem" hos Natalie.
  • Skicka iväg min jobbansökan.
  • .. mixa en smoothie till frukost för imorgon :).
  • Ragga lite på min pojkvän, om lån av bandyklubba.
  • Plugga samhällsekonomi & matte (!).
  • Checka skor.
  • Prata med Sanna om en viss kurs i magdans (!).
  • Powerwalk/dans.
  • Köpa aloe-vera GEL (Vart kan man köpa? Finns ej på apoteket.)

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har aloe vera gel, fast jag vet inte var den är köpt..
Borde väl finnas på inne på hälsokost affärer? :)

Postat av: elia

Jag har båtluffat i grekland =) helt underbart. vilka öar ska ni till? Åh helt sanslöst vackert är där. Rekommenderar naxos och paros, ligger inte speciellt långt ifrån varandra. Underbara öar! Ett tips är att köpe en bok med greklands alla öar om du inte redan har det =)

2007-01-11 @ 15:50:29
Postat av: thowe

RE Maria: Tack, ska testa! Vore superbra om du visste säkert, men jag ska kolla. Tack :D!

RE Elia: Vi har inte bestämt än, vi ska boka i slutet av Januari och då ska vi titta mer. Dom öarna har jag också tittat på, så vackra! Smart, det kanske jag gör :)

2007-01-11 @ 15:52:50
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: tullan

min mamma säljer aloe vera gel om du vill så kan du köpa en tub för 70 -80 kronor av henne, hon är återförsäljare för aloevera produkter! :)

2007-01-11 @ 16:43:58
URL: http://tullananna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback