Skor är allt en flicka behöver

I busskön.

Bettan hade shoppat och var fullastad med paket där hon stod i busskön. Till råga på allt hade hon en så snäv kjol att hon inte kunde kliva på bussen. Under stort besvär fick hon los ena armen och lossade lite på dragkedjan på kjolen där bak. Det hjälpte inte. Hon drog ner den en bit till. När bussen kom lyfte en kille helt sonika upp Bettan på bussen. Ursinnig vände hon sig om.
 Vad menar ni med det? Jag har aldrig träffat er för, sa Bettan.
 Tja, jag tycker nog vi är ganska intima med tanke på att ni just dragit ner min gylf två gånger. ;-)

Var bara tvungen att ta med det här skämtet, haha!

Saker jag uppskattar just NU:
~ Brun utan sol. Räddaren i nöden när vintern fortf. är här!
~ Söta natt-sms. Finns det något bättre än att få ett fint sms när man ligger å läser?
~ Varma och passande skor. Har gått i skolan med skavsår, inte kul inte..
~ Att vi har snö. Allt blir mer ljust och deppen är inte lika hög!
~ Samhällsekonomi-provet är över!!!!
~ Att jag har kommit igång med mitt träningsprogram. :)
~ Min familj. Trots att jag har mått skit har ni stöttat mig.
~ Och mina vänner. Samma sak där :)

Ska iväg till stan nu och leta skor med lillesyrran, får se om jag kommer hem med något :) Efter det ska jag hem till T och njuta över att vara med den underbaraste killen på jorden. Kram!


Kommentarer
Postat av: Liv

Tack för att nån hyllar snön, tycker precis som dig att den lyser upp och allt blir inte lika grått och mörkt.

Postat av: sanna

söta natt sms är de bästa som finns :) Helt underbart.

2007-01-24 @ 22:02:40
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback