Wikegård!

Gissa vem som såg Niklas Wikegård på MAX idag.. ? ;) Ohja, hon sitter här o bloggar! Äre inte coolt!? Hur hett som helst ju! :)

Malin, Emma & jag åkte in till Barkarby för att överraska Clara på MAX, god kycklingsallad! :) Sen tittade vi runt på outlet och jag hittade ett par lee-jeans. Visste ni btw att det finns djungelvrål-klubbor? Yummie ;)
Efter det mötte vi Clara på MAX igen, och Tobias kom dit. Sen åkte vi hem och jag följde med Tobias hem där vi låtsas fintade med innebandyklubborna, kittlades, bakade chokladbollar (negerbollar?) och åt middag, osv. Syrran fyller 19 imorgon, hjälp? Presenttips!?


Nu är jag supersugen på att åka till Grekland, vi ska boka i slutet av Januari. Problemet är bara att biljetterna måste vara på "öppet köp" (shopping-skadad någon?) ifall något händer. Och syrran vill ha med sig sin pojkvän också. Lär bli intressant :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det såg gott ut! :)

Postat av: lina kvinna from da hooood

Guud grekland underbart!!!
Och kändis spaning, jag tycker det är så kul när man ser nån på tv i riktiga livet. Jag är väldigt lättroad. Janne josefsson in action på stan kan få mig att tappa fattningen i flera timmar!!!:D

2007-01-09 @ 18:06:48
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se
Postat av: cassandra

Det där såg grymt gott ut!

2007-01-10 @ 16:46:30
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: Elin

Åhh va skoj med grekland, hoppas verkligen att ni får det riktigt grymt och underbart :D Hur länge ska ni vara där då? :D

2007-01-13 @ 18:53:33
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback