En dag kvar!

Hejsan!

Fjärilar börjar bosätta sig i magen nu... Imorgon är det min första dag i gymnasiet. Fatta - tre år studerandes samhällsekonomi och sen ska man bli vuxen på riktigt! Kommer fortfarande ihåg min första skoldag, lite läskigt att ha gått ut grundskolan nu - känns som det har gått fort, men det har det ju egentligen inte.. nio år, tänk er.. Snart måste jag väl pensionsspara!

Idag har jag gått en powerwalk och gjort lite styrka för mage/lår innan jag åt en gröt-frukost och hade i en
hårinpackning och ansiktsmask. Masken är från Tyskland, den jag visade i ett tidigare inlägg. Superbra, fast man ser ut som en grottman eftersom det är en lermask.. ;)
Ska packa till mamma, fixa naglarna (nagellack eller fransk manikyr..?) välja kläder till imorgon.. Vad skulle ni ha på er första skoldagen?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fröken Röd

hujedamig, jag minns när jag skulle börja gymnasiet :D
visserligen var jag glad att komma ifrån min gamla, urkassa högstadieskola,
men man kände sig som en vilsen myra första skoldagen på gymnasiet :P
hoppas du får en positiv upplevelse.
det har jag fått än så länge! gymnasiet har varit det bästa under alla år jag har gått i skolan.
fast det är väl olika såklart :)

läste att du också motionerar innan frukosten,
visst är det härligt? ^__^

Postat av: sanna

massa massa massa massa massa lycka till imorrn :D hoppas att allt går bra :) jag var också nervös första dagen i gymnasiet.. och nu ska jag börja 2:a ring..läskigt :/:)
du får skriva hur det gick sen :)
Kramar!

2006-08-20 @ 21:45:17
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Lorenza

hur var skoldan, sis?
Missa inte en ända detalj eller känsla! I wanna know it all!
Du måste hjälpa mig med vad jag ska ha på mig! :P

2006-08-21 @ 13:23:35
Postat av: L

hah, skaffat blogg nu ..

2006-08-21 @ 13:57:50
Postat av: towe

Fröken Röd - Det ser ut att bli en bra skoltid hittils iallafall! :)
Ja, det gör jag. Det känns bättre :)

Sanna - Tack så jättemycket! Oh, men då känner du väl klassen ändå? :)

Lorenza - haha, jasså! Vad är adressen då? Ja såklart! :D

2006-08-22 @ 14:17:51
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback