sjuk?

Hola amigos :)

Äntligen en natt utan en mardröm! Woho! Jag drömde
iofs om gymnasiet, i lite konstiga termer, men w/e!
Har haft världens magknip, antagligen pga kosten? Som jag nämnde i ett tidigare inlägg pratade jag om att testa ett nytt "koncept". Well. Det fungerade första dagen. Sen blev det lite mer "Towe-stil" över det hela. Menmen, en lärorik lärdom!

Nu sitter jag iallafall i flanellbyxor och en mjukiströja från bondelid och sörplar på mitt fjärde glas isvatten (för att rena kroppen). Är man sjuk så får man väl se lite B ut, eller hur?


Nu ska jag väl gå upp till centrum och köpa en tidning, det kan nästan klassas som underbart att ligga och mysa i sängen med en bra tjejtidning, och bara slappa!

T

Kommentarer
Postat av: Debbie

Absolut! Du får se så B ut som du vill :D å det är rätt, frossa i tjejtidningar.. å collagefilmer!

Postat av: towe

Debbie - TACK! äntligen! :)

2006-07-17 @ 22:46:23
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback